بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

عکس خبري -بالاترين و پايين‌ترين رشد قيمت امروز در بورس

امروز سهامداران شركت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شركت‌های دكپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو فدك در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.

به گزارش نما، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۲۲۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۶هزار و ۲۷۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۳۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۵۹۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، نیرو کلر و سیمان سفید نی‌ریز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۷۸۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۵۴۳میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۷۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۴۳۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دکپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، پتروشیمی مارون و معدنی کیمیای زنجان گستران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

۱۳۹۹/۹/۱۹

اخبار مرتبط