طلسم مهاجمان استقلال ادامه دارد/ ۷ بازی و فقط یك گل

عکس خبري -طلسم مهاجمان استقلال ادامه دارد/ ? بازي و فقط يک گل

خط حمله خطرناك استقلال در فصل بیستم هنوز اتفاق خاصی را برای این تیم رقم نزده و در ۷ بازی مهاجمان این تیم تنها یكبار موفق به گلزنی شده‌اند.

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی هفتمین بازی فصل خود را سپری کرد که سومین تساوی فصل و دومین مساوی بدون گل این تیم ثبت شد که هر دو بازی بدون گل آنها نیز خارج از خانه بوده است.

گرچه آبی پوشان در هفته هفتم با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و با ۳ گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی را در اختیار دارند، اما شرایط این تیم در خط حمله خیلی مناسب نیست و شاگردان فکری با زدن ۷ گل در ۷ بازی میانگین یک گل زده به ازای هر بازی را برای خود ثبت کرده‌اند که این آمار جالبی برای این تیم نیست.

آبی پوشان تنها مقابل دو تیم خوزستانی فولاد و صنعت نفت دروازه شان باز شده و تنها یک بار مقابل فولاد بیشتر از یک بار گل خورده‌اند. آنها در دو بازی مقابل پیکان و ذوب آهن گل نزده‌اند، در ۳ بازی مقابل ماشین سازی، صنعت نفت و فولاد یک بار و مقابل مس رفسنجان و شهرخودرو ۲ بار موفق به گلزنی شده‌اند. اما نکته نه چندان امیدوار کننده این آمار آنجایی است که سهم مهاجمان استقلال از این ۷ گل تنها یک گل است.

ارسلان مطهری تنها مهاجم آبی پوشان است که در هفته نخست مقابل مس رفسنجان روی پاس گل مهدی قائدی گلزنی کرد تا این اولین و تنها گل مهاجمان استقلال در این فصل باشد. مهاجمانی که فصل گذشته آماری رویایی از خود به جا گذاشته بودند در این فصل عملکرد قابل توجهی نداشته و به جز یک بار در گلزنی توفیقی نداشته‌اند.

شاید بهتر باشد فکری و همکارانش در کادر فنی استقلال در این خصوص به واکاوی پرداخته تا علت افت فاحش مهاجمان استقلال در گلزنی در مشخص شود.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۹/۳۰

اخبار مرتبط