فریبا: یك گروه به اصطلاح استقلالی دنبال ضربه زدن به استقلال هستند/ دیاباته می‌تواند امسال هم آقای گل شود

عکس خبري -فريبا: يک گروه به اصطلاح استقلالي دنبال ضربه زدن به استقلال هستند/ دياباته مي‌تواند امسال هم آقاي گل شود

بهتاش فریبا پیشكسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد یك گروه به ظاهر استقلالی به دنبال ضربه زدن به این تیم و تخریب تیمِ فكری هستند.



به گزارش نما، بهتاش فریبا درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. از قبل گفته بودم اگر هافبک‌های یک تیم بازی را بگیرند، می‌توانند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند. بازیکنان استقلال در همه خطوط به خصوص در دفاع خوب کار کردند. استقلال همه زوایا را طوری بسته بود که اکبر ایمانی هافبک قوی و شوت‌زن تراکتور نتوانست حرکت خاصی انجام دهد. تراکتور مهره‌های زیادی دارد و شاید اگر احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه از ابتدا بازی می‌کردند، وضعیت برای استقلال خطرناک‌تر می‌شد.

وی افزود: خط دفاع استقلال ضربات اول را زد و اشتباه نداشت. یکی از دستورات تاکتیکی این بود که وریا غفوری عقب بایستد و محمد نادری نفوذ کند تا کاپیتان استقلال بیشتر خط دفاعی را جمع و جور کند. استقلال با سه مهاجم بازی می‌کرد که سیستم تیم در برخی از دقایق 3-3-4 بود و در برخی از دقایق 1-3-2-4. مهدی قایدی سه چهار شُش دارد، چون خیلی سریع می‌دود. حرکت‌های ارسلان مطهری نیز باعث شد شیخ دیاباته در خط حمله بیشتر صاحب توپ شود.

فریبا عنوان کرد: دیاباته نشان داد که بازیکن فرصت‌طلبی است و بی‌جهت نبود که سال گذشته آقای گل شد. اگر او امسال کمتر مصدوم شود، می‌تواند دوباره آقای گل شود. در خط دفاعی هم توپ‌های آنچنانی نیامد که بگوییم رشید مظاهری خوش درخشید و مانع گل خوردن تیم شد. از طرف دیگر، خوشحالیم که سیاوش یزدانی به ترکیب برگشت و توانست چند بار ضربات سر خوبی بزند. نادری هم بهتر از بازی‌های گذشته بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتقادهایی که از محمود فکری می‌شد، گفت: همیشه از فکری انتقاد می‌کردند که تیمش خوب بازی نمی‌کند. شاید خود ما هم در صحبت‌های‌مان می‌گفتیم از مدل بازی کردن استقلال راضی نیستیم، اما بحث اصلی نتیجه است. حرف من همیشه این بود اگر فکری نفراتش را کامل در اختیار داشته باشد، می‌تواند بازی‌هایش را راحت‌تر ببرد و زیبا هم بازی کند. استقلال مقابل تراکتور، هم زیبا بازی کرد و هم کار تاکتیکی زیادی در تیم دیده می‌شد. قایدی هم مثل همیشه جزو نفرات تأثیرگذار تیم بود.

فریبا خاطرنشان کرد: نمی‌دانم از امروز چه انتقادی می‌خواهند از فکری انجام دهند. یک گروه که اسم‌شان استقلالی است، اما استقلالی نیستند، دنبال آسیب زدن به تیم هستند، گروهی که در این چند سال اخیر هر کاری کردند که به استقلال ضربه بزنند. استقلال هم زیبا بازی کرد و موقعیت هم نداد، آنهم برابر تراکتوری که مهره‌های زیادی دارد. امیدوارم استقلال مقابل سایپا که بیشتر بازی‌هایش با تساوی به پایان رسیده است، علاوه بر بازی زیبا سه امتیاز را بگیرد و صدرنشینی‌اش را حفظ کند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط