شاهرخ بیانی: فكری نباید تركیب تیم را زیاد تغییر دهد/ هواداران از نحوه بازی استقلال راضی نیستند

عکس خبري -شاهرخ بياني: فکري نبايد ترکيب تيم را زياد تغيير دهد/ هواداران از نحوه بازي استقلال راضي نيستند

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید محمود فكری نباید تركیب آبی‌پوشان را زیاد تغییر دهد.


به گزارش نما، شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من مشکل استقلال این تغییراتی است که فکری در ترکیب تیم می‌دهد. فکری نباید انقدر ترکیب تیم را عوض کند. فکر می‌کنم در این بازی مشکل استقلال در میانه میدان بود و در این بازی آبی‌ها توپ‌های اشتباهی به حریف می‌دادند. وقتی هافبک‌ خوب کار نکند، کیفیت بازی دچار تغییر می‌شود.

او ادامه داد: این تغییرات خیلی به ضرر آبی‌ها است و این مسائل جذابیت استقلال را گرفته است و هنوز آبی‌ها آن ثبات لازم را ندارد و این استرس تغییر ترکیب همیشه با بازیکنان همراه است. با تعویض‌های بازی، میانه میدان تقویت شد و بابک مرادی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و پاس گل بدهد.

بیانی افزود: با آمدن مهدی‌ مهدی‌پور کمربند خط دفاعی استقلال قوت بیشتری گرفت و از انسجام بیشتری برخوردار شد. ما در این بازی یک امتیاز گرفتیم و خوب شد که سه امتیاز را از دست ندادیم اما این نوع بازی و امتیازگیری در شان استقلال نیست. نفت مسجد سلیمان، تیم بسیار خوبی بود و توانست مقابل استقلال فوتبال خوبی ارائه دهد و هافبک‌های این تیم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. این درحالی بود که فاصله خط دفاع تا حمله خیلی زیاد بود و هافبک‌های حریف موفق شدند کنترل بازی را به دست بگیرند.

یشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد:‌ به نظر من بازی خوبی از آب درنیامد. طرفداران استقلال از عملکرد استقلال در این بازی راضی نبودند و از آبی‌ها انتظار بازی خیلی بهتری دارند. من فکر می‌کنم داریوش شجاعیان هنوز آماده نیست و نباید با توجه به ناآماده بودنش، اینطور به بازی گرفته شود. بابک مرادی وقتی به بازی آمد، توانست عملکرد بهتری داشته باشد و به نظر من باید فرصت بیشتری به این بازیکن داد.

او در پایان گفت: همه تیم‌ها الان ترکیب تیم خود را شناختند اما در استقلال این تغییرات هنوز وجود دارد وقتی دروازه‌بان عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد، نباید حسینی به جای مظاهری به زمین بیاید. این مسائل باعث شده استقلال نتواند کیفیت خوبی از خودش ارائه دهد و شاهد این اتفاقات در استقلال باشیم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط