كار دختر شهید زرین به اورژانس كشید!

عکس خبري -کار دختر شهيد زرين به اورژانس کشيد!

فیلم سینمایی «تك تیرانداز» به كارگردانی علی غفاری، روایتگر تك تیرانداز ایرانی است كه كابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است.


به گزارش نما، در سومین روز از یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فیلم سینمایی تک تیرانداز با حضور خانواده شهید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران شد.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، روایتگر تک تیرانداز ایرانی است که کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است. کامبیز دیرباز با گویش اصفهانی نقش شهید عبدالرسول زرین، تک تیرانداز ایرانی را بازی میکند. دختر شهید زرین، در لحظات پایانی فیلم و لحظه شهادت پدرش، بی قراری کرد و واکنش او منجر به حضور اورژانس شد.

پیش از اکران این فیلم، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در آیین تقدیر از خانواده شهید عبدالرسول زرین، اظهار کرد: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نمایش بخشی از زندگانی شهید زرین است و خوشبختانه آخرین صحنه فیلمبرداری این فیلم سینمایی را تماشا کردم و لذت بردم. نقدعلی ادامه داد: شهدا قبل از آنکه از سیم خاردار میدان نبرد بگذرند از سیم خاردار نفس گذشتند، اگر شلیک شهید دقیق بود به این دلیل بود که شهید ابتدا از نفس خود گذشته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هم گفت: در این فیلم جسارت های شهید زرین را خواهیم دید و قطعا مکتب امام و رهبر می‌تواند چنین انسان‌هایی را تربیت کند .

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط