فكری با این رفتار آرامش را از استقلال می گیرد!

عکس خبري -فکري با اين رفتار آرامش را از استقلال مي گيرد!

رفتارهایی كه این روزها از محمود فكری سرمی زند بسیاری از اهالی فوتبال را به یاد علی دایی در سالهای اول سرمربیگری در سایپا و پرسپولیس می اندازد.

به گزارش نما محمود فکری هرچقدر در کسب نتایج فصل بیستم لیگ برتر استقلال روندی مثبت داشته ولی در مواجهه با اتفاقات پیرامون فوتبال و حواشی که همواره مریبان تیم های بزرگ را درگیر می کند روندی منفی را طی کرده است. رفتاری که امروز فکری در قبال رسانه ها، رقبا، پرسپولیس و کمیته داوران از خود بروز می دهد هر فوتبالی را به یاد علی دایی در دهه ۸۰ و روزهای شروع دوران مربیگری اش می اندازد که قصد داشت برای موفقیت تیمش با زمین و زمان دربیفتد.

صحبتهایی که محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی انجام داد تنها اهالی قائمشهر و مردم مازندران را نرنجاند بلکه بسیاری از فوتبالی ها را نیز متعجب کرد که آیا نشست خبری بازی جایی برای آن حرفها بود؟ گله گذاری و انتقادات تند از مدیران باشگاه نساجی و نقب زدن به مشکلاتی که در پایان تابستان سال جاری رخ داده بود موجب دلخوری مسئولان باشگاه شمالی شد!

فکری هفته گذشته نیز با حرفهایی که در برنامه فوتبال برتر شبکه سه زد بار دیگر کوهی از اتفاقات و حواشی استقلال را زیرورو کرد و تا یکی دو روز فضای باشگاه استقلال درگیر صحبتهای محود فکری بود!

از طرف دیگر محمود فکری در این مدت بارها به کمیته داوران انتقاد کرده و هیچ یک از اشتباهاتی که به سود تیم خودش از سوی همین داوران رخ داده را نمی بیند.

سرمربی استقلال هرازگاهی هم به تیم پرسپولیس گوشه می زند و با اشاره به ادعای بخش عظیمی از طرفداران استقلال که وزارت ورزش از پرسپولیس حمایت می کند موضوع حرفهایش را به این سمت می برد در حالی که این قبیل صحبتها اغلب در فضای هواداری مطرح می شوند!

یکی دیگر از مواردی که فکری در این مدت بارها و بارها به آن معترض شده و درباره اش حرف زده انتقاداتی است که او از کارشناسان می کند و با طعنه، گوشه و کنایه همه را مخالف و منتقد بی سواد خود خوانده و به هیچ وجه خودش و تیمش را نقد پذیر جلوه نمی دهد بلکه معتقد است تیمش بهترین کادر فنی را در اختیار دارد و با اشاره به صدرنشینی استقلال همه انتقادات را مغرضانه می داند.

قطعا تکرار و تکرار این قبیل مسایل از سوی محمود فکری باعث می شود تا کم کم آرامش از تیمش رفته و استقلال و بازیکنانش تحت تأثیر مسایلی که شاید بتوان با یک سرتکان دادن از کنارش رد شد برای این تیم حکم دست انداز یا همان سرعت گیر را پیدا می کنند. هنوز از یاد نبرده ایم اتفاقات پایان دیدار هفته دوم لیگ برتر روبروی فولاد که محمود فکری خطاب به کادر فنی تیم خوزستانی حرفهای زشتی به زبان آورد که چند روز بعد مجبور شد به خاطرش در شبکه سوم سیما از همه عذرخواهی کند! شاید کمی صبوری و تحمل لازمه کار سرمربی استقلال است که این روزها به شدت به آن نیاز دارد.

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط