حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با نما مطرح كرد:

حمله به شورای نگهبان، ترفند جریانات سیاسی برای برپایی جنجال و فرار از مسئولیت

عکس خبري -حمله به شوراي نگهبان، ترفند جريانات سياسي براي برپايي جنجال و فرار از مسئوليت

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات از سوی شورای نگهبان نیز به این دلیل است كه بعد از اعلام نتایج دوباره سروصدا و جنجال به پاكنند تا بدین وسیله عدم كارآیی خود را پوشش دهند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما،با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مراسم چشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب مبنی براینکه اگر توطئه رژیم صهیونیستی و تندروهای آمریکا و ارتجاع منطقه و جنگ تحمیلی اقتصادی نبود، امروز شرایط خیلی بهتر را در ایران شاهد بودیم،گفت: معتقدم دولت در این دوره نتوانست مشکلات مردم را حل کنند؛ همه امید آنها به غرب وصل شده بود که متاسفانه غرب هم با بی وفایی عمل کرد.
وی با بیان اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد و متاسفانه آقایان به دشمن اعتماد کردند و دشمن هم لگد خود را زد و آنچه بر زمین ماند مطالبات مردم بود،اظهار داشت: مسئولان اجرایی در مورد این مطالبات هیچ نقشی را نتوانستند به درستی ایفا کنند در صورتی که ما کشور ثروتمندی هستیم و دلیلی ندارد ملت و کشوری ثروتمند با داشتن ذخایر، منابع و ظرفیت های زیاد با این مشکلات روبه رو باشند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اکثر کارشناسان و سیاست مداران به این نکته اذعان داشته اند که بخش عمده ای از مشکلات ما مربوط به مدیریت کشور است،اظهار داشت: مدیریت اجرایی دست دولت است و باید به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی می کردند که پیش بینی های لازم در مقابل دشمنان قسم خورده ما انجام می شد تا ملت ما در این «عسر و حرج» قرار نگیرند. متاسفانه مسئولان ذی ربط نتوانستند وظایف خود را به درستی انجام دهد.
حجت الاسلام ابراهیمی رفع مشکلات کشور را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های داخل عنوان کرد و گفت: مسئولان اجرایی باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهند به دلیل آنکه راهکارهایی که ایشان ارائه می‌دهند کارساز است.
وی با بیان اینکه اگر همه تلاش کنیم و فرمایشات ایشان را به درستی عمل کنیم به کمال موفقیت دست خواهیم یافت،تاکید کرد اگر تا امروز راهبردها دقیق انجام شده بود قطعاً نتایج بهتری به دست می‌آمد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چرا برخی جریان‌ها قصد دارند گلایه‌های به حق مردم در مورد مسائل معیشتی و عملکرد بعضی مسئولان اجرایی را فقط مربوط به انتخابات وانتقاد ازبررسی صلاحیت داوطلبان‌]نظارت استصوابی از سوی شورای نگهبان و ادعای برگزاری انتخابات آزاد[،بدانند؟،تصریح کرد : هدف آنها این است که ناتوانی و عدم کارایی خود را بپوشانند.
وی تاکید کرد: انتقاد از نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات از سوی شورای نگهبان نیز به این دلیل است که بعد از اعلام نتایج دوباره سروصدا و جنجال به پاکنند تا بدین وسیله عدم کارآیی خود را پوشش دهند.


۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط