مؤمنی:‌ میل به خواستن و اجرای كارهای جدید در استقلال زیاد بود/ خط دفاعی چالش‌های كمتری داشت

عکس خبري -مؤمني:‌ ميل به خواستن و اجراي کارهاي جديد در استقلال زياد بود/ خط دفاعي چالش‌هاي کمتري داشت

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ظرف 48 ساعت كاری نمی‌توان انجام داد اما میل به خواستن و اجرای كارهای جدید بین بازیكنان تیم زیاد بود.



به گزارش نما، محمد مؤمنی در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: این بازی نقطه عطفی برای شروع کار فرهاد مجیدی بود. او مقبولیت خوبی بین استقلالی‌ها دارد اما شاید در این میان بعضی از هواداران حرف‌های نسنجیده‌ای بیان کنند. فرهاد، فراز کمالوند را به کادر فنی اضافه کرده تا عصای خوبی برایش باشد چون کمالوند تجربه و سیاست فوتبالی خوبی دارد و می‌تواند حلقه مفقوده و پل ارتباطی بین تیم و مردم و رسانه‌ها باشد.

وی افزود: جا دارد از زحمات محمود فکری و کادر فنی استقلال تشکر کنم؛ استقلال در این بازی سخت نشان داد می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد و در اولین قدم هم فاصله را با صدر جدول کم کرد و این اتفاق نوید روزهای بهتر استقلال را در آینده می‌دهد. فرهاد مجیدی با زمانی که در اختیار دارد می‌تواند افکار تاکتیکی خودش را توسعه و رونق بدهد تا بازی‌های زیباتری را از این تیم در آینده شاهد باشیم.

مهاجم اسبق استقلال تصریح کرد: به نظرم بازی خوبی برگزار شد، بازیکنان تیم رشد خوبی از لحاظ روحی و روانی پیدا کرده بودند و انگار بنزین سبز در تیم جریان داشت. آنها در همه جای زمین حاضر بودند و این مسئله شرایط خوبی را برای استقلال مقابل فولاد سخت‌کوش فراهم کرده بود. بازیکنان استقلال دوندگی خوبی داشتند. وحدت و همدلی خوبی در تیم ایجاد شده بود. استقلال می‌توانست به گل‌های بیشتری هم برسد و در طرف مقابل فولاد هم موقعیت‌هایی را داشت اما به هر حال برنده این بازی استقلال شد. ضمن اینکه ورود ارسلان مطهری به زمین تعیین کننده بود و دیدیم که گل سه امتیازی را او به ثمر رساند.

مؤمنی در مورد کیفیت برنامه‌های تیمی استقلال عنوان کرد: ظرف 48 ساعت کار خاصی نمی‌توان انجام داد اما در تیم استقلال میل به خواستن و اجرای کارهای جدید زیاد بود. رشید مظاهری هم به خوبی از دروازه محافظت کرد. خط دفاعی که پاشنه آشیل تیم بود امروز شرایط بهتری داشت. مدافعین تیم چالش‌های کمتری با هم داشتند هرچند که چالش‌هایی وجود داشت اما آنقدر نبود که به تیم آسیب بزند. امیدوارم این مسائل در آینده مرتفع شوند تا ما بازی روان‌تری را از استقلال شاهد باشیم. استقلال هنوز جای پیشرفت دارد و با فرهاد مجیدی می‌تواند بیشتر به آینده امیدوار باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد داوری این مسابقه اظهار داشت: داوری خوب بود اما باید به این نکته اشاره کنم؛ باید قبول کنیم همانطور که دوندگی برای بازیکن خستگی می‌آورد و ممکن اثر منفی روی او بگذارد برای داور هم این مشکل به وجود می‌آورد. همیشه گفته‌ام اشتباهات داوری عمدی نیستند و جزیی از بازی هستند. اگر کسی برخلاف نظر ما سوت می‌زند باید به نظرش احترام بگذاریم. این فرهنگ باید رواج پیدا کند. هرچه تیم‌های داوری حاشیه کمتری داشته باشند مطمئناً قضاوت های بهتری را در مسابقات شاهد خواهیم بود.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط