آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد در كردستان

آزادي ?? زنداني جرايم غيرعمد در کردستان

۱۲ نفر از مددجویان جرایم غیر عمد به مناسبت عید سعید فطر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش نما ، مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان کردستان گفت:  آزادی ۱۲ نفر از زندانیان با مصوبه هیات امناء ستاد مردمی دیه و پس از مشارکت بی سابقه خیرین استان کردستان در جشن گلریزان امسال، به مناسبت عید سعید فطر انجام شد.

محمد خسروی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات متعدد و همراهی شایسته و قابل توجه صدا و سیمای مرکز استان با اختصاص برنامه‌های شبانه در طول ماه مبارک رمضان و دعوت از خیرین و مسئوولین در جلب مشارکت‌های مردمی، ۲۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال با مشارکت گسترده و بی سابقه خیرین استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد که این مبلغ تا کنون بی سابقه بوده است.

خسروی گفت: چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیرین تعهد شده است که امیدواریم این کمک‌ها نیز به خساب ستاد دیه واریز شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ جمع آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمتر از ۱۰ میلیارد ریال بوده است یادآور شد: مبلغ جمع آوری شده در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که این اتفاق خیر در سایه لطف و عنایت خداوند، زحمات اعضای هیات امناء و همراهی شایسته خیرین استان در ماه پر خیر و برکت رمضان رقم خورد.

مدیرعامل ستاد دیه کردستان افزود: استاندار کردستان هم با جذب هشت میلیارد ریال از تعهدات خیرینی که به او قول مساعدت و مشارکت داده بودند، نقش مهمی در تحقق این رویداد بی سابقه داشته است.

صدا وسیما

۱۴۰۰/۲/۲۲

اخبار مرتبط