با این وضعیت جنازه استقلال به الهلال می‌رسد/ یك جای كار می‌لنگد!

عکس خبري -با اين وضعيت جنازه استقلال به الهلال مي‌رسد/ يک جاي کار مي‌لنگد!

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: با این روندی كه برای اداره استقلال در پیش گرفته‌ شده است به نظر می‌رسد می‌خواهند ضعیفترین تیم را به مصاف قوی‌ترین الهلال بفرستند.


به گزارش نما، پس از پیروزی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس، مشکلات انباشته این تیم سر باز زد و در روزی که حضور اصحاب رسانه و حتی هواداران سر تمرین آزاد اعلام شد، آبی پوشان مقابل دوربین‌ها دست به اعتصاب زده و سپس هر یک از اعضای تیم به نوبه خود مصاحبه‌های تندی علیه مدیریت باشگاه انجام دادند که مهم‌ترین مصاحبه توسط فرهاد مجیدی سرمربی تیم صورت گرفت.

در خصوص شرایط و مشکلات آبی پوشان، پیمان صاحب جمعی مدافع سابق استقلال گفت: متاسفانه افرادی که برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند بدترین شکل ممکن را برای اداره پر افتخار ترین باشگاه ایرانی در آسیا انتخاب کرده‌اند و اتفاقی افتاده که نمی‌شود و نمی‌توان به مجیدی و بازیکنانش حق نداد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف مجیدی و کارگزار این باشگاه بیان داشت: طبیعی است که باید حق را به سرمربی داد. مگر می‌شود اسپانسر شوی و در امور فنی دخالت کنی؟ هیچ اسپانسری نباید سر استقلال منت بگذارد چون ده‌ها برابر آنچه در این باشگاه هزینه می‌کند، بهره برداری تبلیغاتی دارد. در واقع مبالغی که از سوی اسپانسرها وارد این باشگاه می‌شود اصلاً هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و از همین رو هیچ اسپانسری نمی‌تواند و نباید بر سر باشگاه منت بگذارد.


صاحب جمعی تاکید کرد: در این باشگاه یک جای کار می‌لنگد که همه تیم یک صدا به شرایط اعتراض دارند. پول خیلی مهم است اما همانطور که بازیکنان گفتند از پول مهم‌تر، احترام است. بنا بر ادعای سرمربی و چند بازیکن، همین احترام هم در باشگاه نیست. واقعاً چرا نباید باشگاه بابت پیروزی در دربی به تیم خودش تبریک بگوید؟ حتی اگر با بازیکنان و مجیدی هم مشکل دارند آیا نباید به هواداران تبریک بگویند؟

وی افزود: صحبت‌های مجیدی از مشکلات درونی آبی پوشان پرده برداشت و تیم با این مشکلات نمی‌تواند برای دیدار با الهلال به آمادگی مطلوب برسد. واقعاً الان سرمربی با این شرایط چه برنامه‌ریزی می‌تواند برای آن بازی داشته باشد؟ این اتفاقات می‌افتد که شائبه ضعیف سازی استقلال پیش می‌آید و قوت می‌گیرد. با این روش جنازه استقلال به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: این تیم ۳ شنبه با نفت مسجد سلیمان بازی مهمی دارد و چطور باید با این شرایط روحی و بدون تمرین به این دیدار مهم بروند؟ حتی اگر به لحاظ جدولی این بازی برای استقلال اهمیت نداشته باشد، که اصلاً این‌طور نیست، نتیجه بازی برای تیم‌های پایین جدول بسیار مهم است.

صاحب جمعی گفت: عجیب‌ترین بخش ماجرا اینجاست که هرچقدر این اعتراضات از سوی هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان شدت می‌گیرد، بیشتر شنیده نمی‌شود و همچنان یک بی اهمیتی خاصی نسبت به اتفاقات استقلال به چشم می‌خورد که جای تعجب و سئوال دارد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۴/۲۹

اخبار مرتبط