مظاهری: تكرار پنالتی تصمیم درستی بود

عکس خبري -مظاهري: تکرار پنالتي تصميم درستي بود

اگر داور فینال جام حذفی پنالتی مهارشده فولاد توسط مظاهری را تكرار نمی‌داد، سرنوشت قهرمانی جور دیگری رقم می‌خورد ولی جالب اینجاست كه گلر استقلال تأكید می‌كند داور در آن صحنه تصمیم درستی گرفته است.


به گزارش نما، رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال، از اتفاقات فینال و آخرین وضعیتش گفت.

گزیده این گفت‌وگو در ادامه می‌آید.

- نمی‌دانم چه باید بگویم ولی واقعا همه ما ناراحت هستیم و از ناراحتی تا صبح نخوابیدم. ما شرمنده هواداران استقلال شدیم ولی آنها بدانند که نهایت تلاش خودمان را انجام دادیم ولی متأسفانه قهرمان نشدیم.

- فکر می‌کنم بازیکنان و دروازه‌بان فولاد در زدن و مهار پنالتی‌ها عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند و در نهایت هم قهرمان شدند.

- نمی‌دانم حقشان بود یا نه و دوست هم ندارم با کنایه یا طعنه حرف بزنم. فقط این را می‌گویم که گلر و بازیکنان فولاد در ضربات پنالتی عملکرد بهتری داشتند.

- من آقای حیدری را می‌شناسم و ایشان داوری است که کم اشتباه می‌کند. خودم حس کردم که جلو آمدم و زیاد هم اعتراض نکردم. در فوتبال قانون، قانون است و نمی‌توان گفت فلان صحنه سختگیرانه است. وقتی بازیکنی در آفساید است باید آفساید گرفته شود، حتی اگر میلیمتری باشد. من بعد از بازی فیلم را دیدم و فکر می‌کنم که جلو آمدم و ایمان دارم داور هم در آن صحنه تصمیم درستی گرفت و پنالتی را تکرار داد. من دوست داشتم با تمام توانم در ضربات پنالتی به استقلال کمک کنم ولی متأسفانه اتفاقات دیگری رخ داد.


- فصل برای ما به تلخی تمام شد و نمی‌دانم چه بگویم. فقط شرمنده هواداران شدیم ولی این را هم بگویم که توسط خودی و غیر خودی به‌شدت تحت فشار بودیم. شاید حرف‌های من توجیه باشد ولی خیلی سختی کشیدیم و تحت فشار بودیم. شما باید ارتباط مدیریت با بازیکنان را در نظر بگیرید و باید بگویم که در فصل گذشته اتفاقات عجیبی رخ داد. با این حال هواداران همیشه از ما حمایت کردند که این برای ما اتفاق شیرینی بود.

- من برای اولین‌ بار می‌گویم که خیلی چیزها را در فصل گذشته تحمل کردم. هیچ ایرادی هم ندارد که مشکلات مالی یا بیرون نشستن را تحمل کنم ولی نمی‌توانم بی‌احترامی را تحمل کنم. متأسفانه از سوی مدیریت باشگاه به من بی‌احترامی شد و باید برای آینده اگر صحبتی صورت بگیرد، در مورد خیلی چیزها اتمام حجت کنم.

- بعید می‌دانم با آقای مددی سر یک میز بنشینم چون نمی‌توانم. ما امسال خیلی به مشکل خوردیم.

- تا الان هیچ مذاکره‌ای با سپاهان نداشته‌ام.

- حضور در استقلال بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی من بود. چه بمانم و چه جدا شوم، باید بگویم که بازی در استقلال یک اتفاق معمولی نبود. این بهترین سال زندگی من بود و واقعا از بازی در استقلال لذت بردم.

- آرزو داشتم در استقلال بازی کنم ولی شخصیت خودم را هم قطعا در نظر می‌گیرم. تا الان هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام، با هیچ تیمی.

- اگر شرایط مناسب باشد طبیعتا دوست ندارم جدا شوم ولی بعید می‌دانم با آقای مددی سر یک میز بنشینم.

- استقلال تیم بزرگ و بااصالتی است و نیاز به آدم‌های بزرگ و کاربلد دارد. آدم‌های کوچک به درد استقلال نمی‌خورند. صحبت من با مدیریت باشگاه است. شاید دوباره مشکلاتی برایم ایجاد شود ولی باید حرف‌هایم را می‌زدم.

- همیشه ارتباط عاطفی خوبی بین بازیکنان و سرمربی وجود داشت و از کارکردن با آقای مجیدی لذت بردم. ایشان برای تیم زحمت کشید.

منبع:‌ همشهری

۱۴۰۰/۵/۱۹

اخبار مرتبط