دستگیری سارقین تلفن همراه

عکس خبري -دستگيري سارقين تلفن همراه

سرهنگ كارآگاه كیانوش رستمی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند ۲نفره سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی و كشف ۲۰فقره سرقت خبر داد.



به گزارش نما، سرهنگ کارآگاه رستمی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با توجه به افزایش وقوع سرقت قاپ زنی و گوشی تلفن همراه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و با تشکیل قرارگاه فرعی سرقت و فعال کردن پرسنل گشت آشکار با تلاش مستمر کارآگاهان و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم نهایتاً سوم شهریور ماه 2 متهم به نام های خسرو و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در ابتدا متهمان در بازجویی انجام شده منکر ارتکاب سرقت شده لیکن پس از بازجویی و ارائه مستندات ناچارا لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از 20 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و اظهار داشتند که گوشی ها را پس از سرقت در حوالی خیابان شوش به دستفروشان می فروختند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: پس از بررسی و حسب اعتراف متهمان ، محل‌های سرقت و مالباختگان مرتبط شناسایی و تعداد 18 نفر از شکات نامبردگان را به عنوان سارقان خود شناسایی کردند.

کارآگاه رستمی با بیان اینکه متهمان با پرسه زنی در محل‌های خلوت سوژه مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب گوشی همراه مالباختگان را قاپیده و بلافاصله از محل متواری می شدند، خاطرنشان کرد: هر 2 سارق پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح به بزه انتسابی با قرارهای مجرمیت روانه زندان شدند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۲۱

اخبار مرتبط