واژگونی پراید در بزرگراه آزادگان

عکس خبري -واژگوني پرايد در بزرگراه آزادگان

مجید رنجبر از واژگونی سواری پراید پس از برخورد با جدول كناری بزرگراه آزادگان به علت عدم توانایی راننده در كنترل وسیله نقلیه خبر داد.


به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در ساعت ۲ بامداد در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد و واژگونی سواری پراید در بزرگراه آزادگان، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه متوقف می‌گردد.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب: تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند.

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط