قتل به خاطر نگاه به دختر مورد علاقه‌!

عکس خبري -قتل به خاطر نگاه به دختر مورد علاقه‌!

پسرجوان كه با دختر موردعلاقه‌اش در خیابان عبور می‌كرد به‌دلیل نگاه یك مرد، دعوایی به پا كرد كه با قتل پایان گرفت.


به گزارش نما، شامگاه شنبه بیستم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد مردی زخمی‌ شده و در بیمارستان فوت کرده است.

در ادامه با تحقیقات اولیه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران معلوم شد مرد جوان در جریان دعوایی مقابل یک مغازه میوه و سبزی‌ فروشی از پای در آمده است.

همچنین معلوم شد فردی که دوست وی بوده در آن دعوا حضور داشته و یکی از عوامل درگیری بوده که وی در تحقیقات گفت: مقابل مغازه بودم و پسر و دختر جوانی از آنجا در حال عبور بودند که ناگهان ناخواسته چشمانم به چهره آن دختر افتاد و همین ماجرا باعث دعوا شد. پسر به من حمله‌ور شد و درگیر شدیم. به چهره‌ام سیلی زدند و زد و خورد بالا گرفت. دوستم با دیدن این صحنه برای نجاتم و پایان‌دادن به این دعوا وارد ماجرا شد که جوان مهاجم با چاقویی که همراهش بود ضربه‌هایی سمت‌مان پرت کرد که دو ضربه به مرد میانجیگر اصابت کرد و او در حالی که ترسیده و دستپاچه شده بود با آن دختر فرار کردند. دوستم را به بیمارستان رساندیم اما فوت شد.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر گفت: عامل جنایت تحت‌تعقیب قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری وی و رازگشایی از ابعاد این جنایت ادامه دارد.
منبع: جام جم آنلاین

۱۴۰۰/۶/۲۳

اخبار مرتبط