پرواز گسترده پهپادهای صهیونیستی برای یافتن دو اسیر فراری زندان «جلبوع»

عکس خبري -پرواز گسترده پهپادهاي صهيونيستي براي يافتن دو اسير فراري زندان «جلبوع»

منابع محلی فلسطین از پرواز گسترده پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «الناصره» برای برای یافتن دو اسیر فراری زندان «جلبوع» خبر دادند.


به گزارش نما، ارتش رژیم صهیونیستی برای جستجو و یافتن دو اسیر فلسطینی فراری از زندان اسرائیلی «جلبوع»، پهپادهای خود در شهر الناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ را به صورت گسترده به پرواز درآورده است.


همزمان، نظامیان اسرائیلی عملیات گسترده‌ای را در منطقه «جبل القفزه» در اطراف شهر الناصره برای یافتن دو اسیر فراری از زندان جلبوع آغاز کرده‌اند.

منابع محلی فلسطین می‌گویند که گشتی‌های اسرائیلی یک خودرو را در این منطقه که با سرعت بالایی در حرکت بوده، تحت تعقیب قرار دادند.


پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

اما چند روز بعد رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که چهار تن از شش اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند و اکنون قصد دستگیری دو اسیر فراری دیگر را دارند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲۴

اخبار مرتبط