اصلاحات در حال آسیب‌شناسی انتخابات ۱۴۰۰ است

عکس خبري -اصلاحات در حال آسيب‌شناسي انتخابات ???? است

عضو بنیاد امید ایرانیان با بیان اینكه جریان اصلاحات جلسات مفصلی جهت آسیب‌شناسی انتخابات ۱۴۰۰ برگزار كرده است، گفت: به محض روشن شدن نتایج نهایی، سخنگوی جبهه اصلاحات آن را اعلام می‌كند.

به گزارش نما، سید حسن رسولی، عضو بنیاد امید ایرانیان، درباره روند و نتایج آسیب‌شناسی در جبهه اصلاحات بعد از انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: بررسی مواضع و عملکرد جبهه اصلاحات در رویدادهای مهم سیاسی و انتخاباتی، از سال‌های گذشته مرسوم و متداول بوده است.

وی افزود: بعد از انتخابات سال ۹۲ نیز همین فرآیند طی شد، همچنین بعد از رقابت‌های مجلس ۹۴، ریاست جمهوری ۹۶ و اخیراً در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ نیز مسیر بررسی و کارشناسی عملکردها طی شده است. این یک روال عادی بعد از شرکت در عرصه رقابت انتخاباتی است، چه برای جریان اصلاحات چه برای سایر جناح‌های سیاسی.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: جلسات مفصلی برگزار کردیم و به موضوعات مختلفی پرداخته شده است اما تا آنجا که من در جریان هستم، این بررسی‌ها هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

رسولی با اشاره به اینکه سخنگوی جبهه اصلاحات به محض روشن شدن نتایج نهایی آنها را اعلام می‌کند، تصریح کرد: تا این لحظه هم بحث و صحبتی در مورد تغییر ریاست جبهه اصلاحات مطرح نبوده و نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این انتقاد که نفوذ «بهزاد نبوی» و حزب اتحاد ملت، نتایج و تصمیمات جبهه اصلاحات را در انتخابات ۱۴۰۰ رقم زده را وارد می‌دانید؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان! نبوی در جبهه اصلاحات برآیند نظرات ۴۵ نفری که در ساز و کار نهاد اجماع ساز حضور داشتند را جمع‌بندی کرد. من در هیچ مقطعی شاهد اعمال نظر انفرادی او نبوده‌ام.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص برنامه جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس ۱۴۰۲ اظهار کرد: یکی از کاربردهای بررسی نقاط قوت و ضعف که در اردوگاه اصلاحات در حال پیگیری است، بهره‌برداری در انتخابات ۱۴۰۲ خواهد بود؛ اما هنوز تصمیم مشخصی در این باره اتخاذ نشده است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۱۵

اخبار مرتبط