مرگ ۵ سرنشین تاكسی در برخورد با دیوار

عکس خبري -مرگ ? سرنشين تاکسي در برخورد با ديوار

رئیس پلیس راهور بهارستان در تشریح جزئیات بیشتر برخورد تاكسی با دیوار و ۵ فوتی در گلستان گفت: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در كنترل خودرو یكی از علت‌های اصلی این حادثه است.


به‌ گزارش نما، علی جمشیدی رئیس پلیس راهور بهارستان عصر پنج شنبه در تشریح جزئیات بیشتر حادثه رانندگی دلخراش بامداد پنج‌شنبه در ابتدای شهرک سبزدشت گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم تلاش‌های فراوان نیروهای امدادی متأسفانه هر ۵ سرنشین این حادثه جان خود را از دست دادند.

جمشیدی اظهار داشت: فعلاً یک تیم کارشناسی خبره از سوی پلیس راهور استان تهران در حال بررسی برای علت یابی این حادثه هستند و تاکنون طی ۳ مرحله از محل حادثه بازید به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه می‌تواند چند علت داشته باشد و تا پایان بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قاطع کرد، افزود: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو یکی از علت‌های اصلی این حادثه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهارستان اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد خودرو پژو بعد از برخورد با جدول‌های بلوار از مسیر منحرف و با یک واحد صنفی برخورد می‌کند؛ شدت تصادف آنقدر زیاد بود که جسد هر ۵ سرنشین در اتاق مچاله شده گیر افتاده بود که مجبور شدیم با آهن‌بر اجساد آنها را بیرون کشیده می‌شود.

با یک واحد صنفی لاستیک فروشی برخورد می‌کند و در جریان این حادثه تقریباً نیمی از این مغازه آوار می‌شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۲۰

اخبار مرتبط