بررسی شاخص بورس در هفته‌ای كه گذشت

عکس خبري -بررسي شاخص بورس در هفته‌اي که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای كه گذشت با ۵۴هزار و ۸۱۵واحد كاهش، معادل ۴.۱۱درصد افت كرد.

به گزارش نما، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۱۱۲میلیارد و ۶۹۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۳۱هزار و ۷۱۲میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۹۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱.۰۹، ۹.۶۸ و ۱۰.۶۲ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۴۷۶۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۰هزار و ۶۰میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۱.۰۱ و ۹.۰۸ درصد افت همراه شدند.

بررسی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به یکم بهمن ماه با ۵۴هزار و ۸۱۵واحد کاهش، معادل ۴.۱۱درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۷۹هزارو ۴۵۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۸هزار و ۱۲۷واحد کاهش، معادل ۵.۱۲درصد افت کرد و رقم ۳۳۵هزار و ۶۴۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۹هزار و ۸۰۵واحد کاهش به رقم ۹۷۰هزار و ۳۲۵واحد و شاخص بازار دوم با ۸۰هزار و ۳۶۶واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۴۷۳هزار و ۵۷۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۸۸درصد افت و شاخص بازار دوم با ۳.۱۵درصد کاهش همراه شدند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۱/۴

اخبار مرتبط