صف خرید و فروش سهام در ۲۲ فروردین

عکس خبري -صف خريد و فروش سهام در ?? فروردين

در ساعت ۱۰ شاخص كل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۲۴ واحدی در ارتفاع یك میلیون و ۴۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش نما، امروز دوشنبه (۲۲ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد هزار و ۳۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۱۲۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۸ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۶۱۲ واحدی در ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۱۰۹ واحدی ایستاد.

شپدیس، وپارس و خبهمن سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس هستند. خبهمن پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۹ واحدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۲۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، بپاس و شرانل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۱۲۰ نماد در صف خرید و ۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۵ هزار و ۱۲۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۴۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۹۷۰ واحد در ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۵۴۵ هزار واحدی ایستاد. سه نماد شپدیس، اخابر و همراه بیشترین تاثیر را بر شاخص در این دقایق گذاشته‌اند. خبهمن نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت. در این دقایق ۱۳۶ نماد در صف خرید و ۹ نماد در صف فروش هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط