نظر جالب توجه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فیسبوك

آیت الله هاشمی رفسنجانی درهمایش تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه‌ای كه خرداد ماه سال 91 در مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد به بیان نكاتی متفاوت درباره انقلابهای منطقه و ابزارهای نوین اطلاع رسانی پرداخت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی در بخشی از این همایش گفت: امروز عصر انفجار اطلاعات است و این مهم ترین تفاوت شرایط زمانی برای انقلاب ما و انقلابهای امروز منطقه است. قیام 15 خرداد را که مردم ما انجام داده‌ اند و شهدای بسیاری داشت در دنیا بسیار کم مطرح شد. روزنامه‌های خارجی تنها چند کلمه‌ای و آن هم حرف‌های رژیم را می‌نوشتند اما اکنون وقتی یک خبرنگار به زندان می‌رود در کل دنیا پخش می‌شود. رسانه‌های آزاد و مخصوصاً سایت‌ها که درگیر دولت نیستند گاهی هم با اغراق و بزرگ‌نمایی این موضوعات را مطرح می‌کنند.

او افزود: این گونه انفجار اطلاعات دیگر بسته نمی‌شود البته عوارض بدی هم دارد اما ما برخلاف عده‌ای که فکر می‌کنند این جریان‌ها خطرناک است فکر می کنیم این جریان به سعادت بشریت کمک می‌کند و چیز مبارکی در دنیاست.امروز یک صفحه فیس بوک که هزینه‌ای برای مردم ندارد تبدیل به موضوع خبری در تمام تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دنیا می‌شود.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط