پورمحمدی:

امثال آقای هاشمی اجازه بدهند مدیریت های جدید شكل بگیرد

در جریان انتخابات سال84رفتم خدمت آقای هاشمی تا ایشان را از كاندیداتوری منصرف كنم. گفتم آقای هاشمی باید به نسل جدید اعتماد كنید

به گزارش نما ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی یه روزنامه آرمان گفت:
*تصمیم حصر برخی افراد، قضایی و اجرایی نیست بلکه تصمیم سیاسی و امنیتی بوده است و بر اساس یک مصالحی اتخاذ شده است. تا زمانی که آن مصالح باشد، حصر ادامه دارد. در مجموع تا امروز جمع‌بندی همه مطالب و حواشی موضوع منجر شده تا این تصمیم اتخاذ شود که به نفع مملکت، مردم، خود آنها و گروه‌هایی است که در حادثه 88 درگیر شدند و عواقب و عوارضی متوجه آنها شد. معتقدم از حادثه 88 باید عبور کرد و توقف در حادثه 88 ما را درگیر مجادلات، توقف، هرز منابع و انرژیمان خواهد کرد. اتفاقات سال 88 به ما عبرتهایی را می‌آموزد و هشدارهایی می‌دهد. هشدارها و عبرتهای 88 امروز برای ما مهم است. هشدارها و عبرتها هم برای یک طرف نیست؛ برخی می‌خواهند یک طرفه ببینند اما عبرت‌ها و هشدارهای 88 دوطرفه است و دو طرف باید آن را ببیند. از 88 باید عبور کرد. اگر به این بلوغ رسیدیم قادریم مسائل جانبی آن را حل کنیم.
*در جریان انتخابات سال84رفتم خدمت آقای هاشمی تا ایشان را از کاندیداتوری منصرف کنم. گفتم آقای هاشمی باید به نسل جدید اعتماد کنید. کمک کنید تا رویش‌های جدید و مدیریت‌های جدید در عصر پیشگامان و بانیان انقلاب اتفاق بیفتد. بانیان و رهبران انقلاب باید با حضور خودشان چند نسل تربیت کنند و این نسل‌ها پی‌درپی مدیریت‌های مختلف را بر عهده بگیرند تا گردش مدیریت و قدرت بطور طبیعی نهادینه شود و به عنوان یک روال عادی شناخته شود. چون آقای هاشمی را به عنوان یکی از بانیان، پایه‌گذاران و پیشگامان انقلاب می‌شناسیم . از او انتظار داشته و الان هم انتظار داریم که کمک کنند تا مدیریت‌های جدید شکل بگیرد و تقویت شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط