آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/12/12|3/3/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -سه نگاه متفاوت از «شهرآورد86»

    اختصاصی نما:

    سه نگاه متفاوت از «شهرآورد86»

    در روزهایی كه سعودی‌ها به پشتوانه «شیخ سلمان» مزدور بحرینی خود(بخوانید رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا) و باهمراهی امارات تلاش می‌كنند ایران را ناامن جلوه بدهند و از بازی در كشورمان طفره می‌روند, خودمان بادست خودمان آب در آسیاب دشمن ریختیم!

  • عکس خبري -جراحي اقتصاد ايران قطعا خونريزي دارد /نرخ بالاي سود سپرده ها استمرار بيماري اقتصاد است

    تقی نتاج در گفتگو با نما:

    جراحی اقتصاد ایران قطعا خونریزی دارد /نرخ بالای سود سپرده ها استمرار بیماری اقتصاد است

    كارشناس مسائل اقتصادی گفت: جراحی اقتصادی در كشور مطمئنا خونریزی دارد و تكرار روش های قبلی به عنوان مسكن شاید جوابگو باشد ولی نباید این روشها ادامه پیداكند.

  • عکس خبري -واکنش سردار سليماني به نامه‌نگاري هاي احمدي نژاد +فيلم

    واكنش سردار سلیمانی به نامه‌نگاری های احمدی نژاد +فیلم

    به گزارش نما؛ صفحه رسمی اینستاگرام سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخشی از سخنان وی در روز 22 بهمن را به اشتراك گذاشت. سردار سلیمانی در این بیانات از سیاسیونی انتقاد می‌كند كه به جای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، با انجام اقداماتی ناشایست، به مخالفت با انقلاب می‌پردازند. در بخشی از سخنان فرمانده نیروی قدس سپاه آمده است: "من متاسفم [برای] بعضی‌هایی كه نام پیروی از خط امام را بر خود میگذارند، [اما] به جای نامه‌ی سرگشاده به دشمن، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم در مقابل دشمن مینویسند.... خط امام(ره) این است كه آبروی را بر دست بگیرید به خدمت او بروید... نه اینكه در گوشه‌ای كز بكنید و بر علیه نظامی كه امام(ره) تاسیس كرده است... پز اپوزسیون بدهید." همچنین در فیلمی كه صفحه‌ی اینستاگرام سردار سلیمانی منتشر كرد، بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی نیز در این خصوص هست. رهبر انقلاب در این بیانات با تأكید بر اینكه «انقلابی‌نمایی» غیر از «انقلابی‌گری» است، گفتند: انقلابی گری كار سختی است زیرا پایبندی و تدین لازم دارد و نمی شود كه انسان در یك دهه همه‌كاره كشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف‌خوان كشور شود. در ادامه ویدئویی را كه صفحه‌ی اینستاگرام سردار سلیمانی منتشر كرده است مشاهده می‌كنید.

  • عکس خبري -آينده قدس متعلق به مسلمانان است

    آینده قدس متعلق به مسلمانان است

    سید عبد‌الله متولیان

  • عکس خبري -در حاشيه واردات کود انساني

    در حاشیه واردات كود انسانی

    مهران مدیری: اولا، مگه كود انسانی هم مشتری داره؟! ثانیا؛ اینم اگه نگی كار تركه كسی نمی‌بره؟

  • عکس خبري -نابودي رژيم صهيونيستي نزديک‌تر شد

    نابودی رژیم صهیونیستی نزدیك‌تر شد

    در سایه‌ ایستادگی و سازش‌ناپذیری فرزندان مقاومت نه تنها این رؤیای دشمنان تعبیر نشده است، بلكه دقیقاً در سایه‌ دستاوردهایی كه در خلال سركوب این فتنه‌ها برای مقاومت حاصل شده است، چشم‌انداز نابودی و اضمحلال دشمنان آنها در منطقه،‌ به ویژه رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری روشن‌تر و قابل‌تحقق‌تر شده است

آخرین اخبار