نسخه چاپی

فرانس پرس: ورود قطار مجلل گردشگران غربی به تهران

فرانس پرس با اشاره به ورود قطار حامل گردشگران غربی به تهران نوشت: ۱۲ سفر دیگر از این نوع برای سال آینده برنامه ریزی شده است كه هزینه گران ترین بلیط های آنها به ۳۷ هزار دلار می رسد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فرانس پرس طی گزارشی نوشت: یک قطار مجلل حامل گردشگران متمول غربی که دو هفته پیش سفر خود را از بوداپست مجارستان آغاز کرده بود، روز دوشنبه به تهران رسید. برخی از مسافران این قطار برای دیدن شهرهای ایران ۳۱ هزار دلار هزینه کرده اند.

حدود ۷۰ مسافر که عمدتا از انگلیس و استرالیا هستند، قبل از رسیدن به تهران، از شهرهای اصفهان، شیراز و یزد دیدن کردند. این مسافران قرار است پس از اقامتی ۲ روزه در تهران، با هواپیما به کشورهای خود بازگردند.

تور «گوهرهای سرزمین پارس» در روز ۱۵ اکتبر با ۱۳ واگن تجهیز شده به سبک هتل های ۵ ستاره، بوداپست را ترک کرد. در مسیر سفر به ایران مسافران قطار از کشورهای رومانی، بلغارستان و ترکیه عبور کردند.

۱۲ سفر دیگر برای سال آینده برنامه ریزی شده است که هزینه گران ترین بلیط های آنها به ۳۷ هزار دلار می رسد. تعداد سفر گردشگران خارجی به ایران از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی افزایش قابل توجهی یافته است. آمارهای رسمی منتشر شده در ماه مارس نشان داد که تعداد گردشگران خارجی ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به ۴.۵ میلیون نفر رسیده است.

باب، یک داروساز بازنشسته اهل آدلاید استرالیا که به اتفاق همسرش جانت به سفر ایران رفته بود گفت: «در هر شهری، ما با مردمان بسیار مهربانی مواجه شدیم.»
وی پس از بازگشت از این سفر به مطبوعات استرالیایی گفت: «شما در روزنامه ها تصویری نادرست (از ایران) ارائه می کنید...آنها (ایرانی ها) یک جور دیگر هستند.»

۱۳۹۳/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...