نسخه چاپی

لاریجانی در بازدید از ناو جماران:

همه كشورها فهمیدند كه ایران برای منطقه امنیت‌ساز است

عکس خبري -همه کشورها فهميدند كه ايران براي منطقه امنيت‌ساز است

رئیس مجلس گفت: برخی كشورها حضور ایران را عامل ایجاد نا امنی می دانستند چراكه از لحاظ فكری ناتوان بودند و سیاست جمهوری اسلامی را درك نمی كردند اما امروز تمامی آن ها فهمیدند كه جمهوری اسلامی برای منطقه صلح طلب و امنیت ساز است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در بازديد از ناو شكن هاي جماران و بوشهر كه در سواحل كشور جيبوتي پهلو گرفته اند در جمع پرسنل اين دو ناو شكن گفت: خوشحال هستم كه توفيق دارم با تعدادي از نمايندگان در جمع شما زحمت كشان نيروي دريايي حضور دارم. نقش شما در ايجاد امنيت در اين منطقه براي تمام ايرانيان افتخارآمیز است.

وي افزود: ناو شكن جماران هم از این جهت که توسط متخصصين ايراني ساخته شده و هم از جهت حضور شما دريادلان كه امنيت ايجاد كرديد، مايه افتخار است.

لاريجاني ادامه داد: برخي كشورها حضور ايران را عامل ايجاد نا امني مي دانستند چراکه از لحاظ فكري ناتوان بودند و سياست جمهوري اسلامي را درك نمي كردند اما امروز تمامي آن ها فهميدند كه جمهوري اسلامي صلح طلب و امنيت ساز براي منطقه است.

لاريجاني ادامه داد:در سال هاي اخير شاهد نا امني هاي در اين منطقه بوديم كه صدمه هايي براي كشورهاي مختلف در پي داشت اما با حضور نيروهاي دريايي ايران امنيت براي تردد در منطقه ايجاد شد كه انجام اين مهم نشان دهنده سياست جمهوري اسلامي در ايجاد صلح و ارامش در اين مناطق است.

وي افزود: از امير سياري و همكاران تشكر مي كنم كه تدابير رهبر انقلاب را به درستي پيگيري و محقق كرديد.

۱۳۹۳/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...