نسخه چاپی

دستگیری ۳نفر از سركردگان گروهك‌های تروریستی در مرز ایران

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی از دستگیری ۳ نفر از سركردگان گروهك‌های تروریستی در مرز ایران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس، اظهار داشت: سه نفر از سرکردگان گروهک های تروریستی در مرز ایران توسط هنگ مرزی دستگیر شدند. این سه نفر قصد انجام عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئت‌های مذهبی تهران را داشتند.

علوی در ادامه با بیان این که فردوس از جایگاه ارزشمندی در ارائه خدمات علمی،‌ حوزوی و دانشگاهی در دنیای اسلام، تشیع و ایران اسلامی برخوردار است، گفت: مردم فردوس مردم سخت کوشی هستند بنابراین باید قابلیت پیشرفت بسیار زیادی داشته باشند.

وزیر اطلاعات افزود: وحدت ملی ایران، قدرت‌های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی وادار به اعتراف کرده است و مردم ایران اسلامی باید بدانند که وحدت عامل پیشرفت و آبادانی هر جامعه‌ای است.

علوی تصریح کرد: موضوع راه‌آهن برای مردم شهرستان فردوس به رویا و آرمان تبدیل شده که این خواسته به حق مردم را پس از سفر به عنوان نماینده مردم شهرستان فردوس پیگیری می‌کنم.

وی همچنین به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و یادآور شد: با نگاهی به قیمت‌ها در اردیبهشت 92 نسبت به اردیبهشت 91 متوجه تلاش دولت در کاهش روند قیمت‌ها می‌شویم.

علوی افزود: امروز دولت به دنبال ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می‌برد و این کار با همت و بیداری سربازان گمنام امام زمان (عج)و همکاری سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا است.

علوی با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم به حرکت درآید، تصریح کرد: مردم خود کارآفرین هستند و دولت فقط به کارها سروسامان می‌دهد.

علوی گفت: جریان‌های سیاسی کشور می‌توانند با رعایت چهار شرط به فعالیت خود ادامه دهند. این چهار شرط شامل قبول داشتن اسلام، فعالیت کردن در چهارچوب نظام، قبول داشتن اصل ولایت فقیه و قبول رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولی فقیه است.

وزیر اطلاعات افزود: دولت یازدهم آغوش خود را به روی همه گروه‌ها و طیف‌ها گسترده است و کشور پیشرفت نمی‌کند مگر با اتحاد همه گروه‌ها.

علوی امنیت امروز کشور را مثال زدنی دانست و گفت: فردوس نیز از لحاظ امنیت دومین شهر امن کشور است و این مرهون وحدت و همدلی مردم این خطه از کشور است.

۱۳۹۳/۱۰/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...