نسخه چاپی

بارش برف در كانادا ۱۵۰ هزار نفر را در خاموشی فرو برد

بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مشتركان شركت هیدرو كبك كانادا به علت بارش برف سنگین و بدی شرایط آب و هوایی با قطع برق روبرو شدند.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از شبکه سی بی سی نیوز، قطع برق از بعد از ظهر روز گذشته در بخش هایی از منطقه مونترآل آغاز شده و با بدتر شدن اوضاع و شرایط آب و هوایی تا شب قطع برق به کل منطقه مونترآل و سایر مناطق در جنوب کبک نیز گسترش یافته است.

بر اساس این گزارش سخنگوی شرکت هیدرو کبک در این باره تاکید کرد که علت اصلی قطع برق شکسته شدن شاخه درختان بوده که به علت وزن سنگین برف و یخ شکسته شده و موجب قطع خطوط انتقال برق شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کارکنان ما در حال گشت زنی هستند تا مکان هایی را که موجب قطع برق شده شناسایی کرده و تلاش خود را برای وصل شدن هر چه سریعتر برق انجام دهند. علت اصلی قطع برق شرایط آب و هوایی بوده است.

بارش برف در کبک کانادا از عصر روز شنبه آغاز شده و صبح روز یکشنبه تبدیل به بارش تگرگ شده و این مساله مشکلات زیادی را برای رانندگان و افراد پیاده ایجاد کرده است.

بارش برف و تگرگ موجب لغزنده شدن جاده ها و معابر شده و قطع برق نیز به مشکلات افزوده است. پروازهای منطقه نیز به خاطر شرایط آب و هوایی لغو یا با تاخیر انجام شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...