نسخه چاپی

نخستین تجربه معروف در لیگ قهرمانان اروپا

تیم والیبال زنیت كازان در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم فردریش هافن آلمان می‌رود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم والیبال زنیت کازان روسیه که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد در ادامه دیدارهای خود در لیگ قهرمانان اروپا، فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم فردریش هافن آلمان می‌رود.

زنیت در ۲۱ بازی گذشته خود نباخته و در لیگ قهرمانان نیز که با فردریش هافن آلمان، المپیاکوس یونان و پوسوجیلنیکا اتریش هم‌گروه است حتی یک ست نیز به حریفان واگذار نکرده است.

هدایت تیم فردریشهافن را «استلین موکولسکیو» مربی ۶۵ ساله رومانیایی به عهده دارد که ۱۸ بار به عنوان بازیکن و مربی، موفق به قهرمانی در لیگ آلمان و ۱۸ بار هم به موفق به قهرمانی در جام حذفی این کشور شده است. او در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ و همچنین ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی آلمان بوده است.

سایت کنفدراسیون والیبال اروپا در گزارشی نوشت که تیم آلمانی در بازی با تیم قدرتمند روسی قطعاً به دنبال پیروزی نیست و فقط تلاش می‌کند تا با گرفتن یک یا ۲ ست از تیمی که تاکنون حتی یک ست هم به حریفان خود در لیگ قهرمانان نداده، امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد.

استلین موکولسکیو می‌گوید: زنیت به مرحله بعدی صعود کرده و فشاری روی این تیم نیست. امیدوارم در این بازی تمرکز کمتری داشته و کمی ضعیف‌تر از بازی‌های قبلی به میدان بروند.

سعید معروف،‌ کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که بازی قبلی زنیت در لیگ قهرمانان را به خاطر تأخیر در ارسال مدارکش به کنفدراسیون والیبال اروپا از دست داده بود در این بازی می‌تواند نخستین حضورش در رقابت‌های اروپایی را تجربه کند.

۱۳۹۳/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...