نسخه چاپی

پاك‌ سازی طولانی‌ ترین خیابان خاورمیانه

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ در راستای حمایت از «كمپین آسمان آبی، زمین پاك» از پاك سازی خیابان ولی عصر (عج) در روز پنجشنبه ۲۱ اسفند خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ در راستای حمایت از «کمپین آسمان آبی، زمین پاک» از پاک سازی خیابان ولی عصر (عج) در روز پنجشنبه ۲۱ اسفند خبر داد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 با اشاره به این که مدیریت شهری عزم خود را برای حمایت از «کمپین آسمان آبی، زمین پاک» جزم کرده است و با جدیت به این موضوع می پردازد اظهار کرد: نقش مشارکت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست را رکن اساسی سلامت زمین و بهداشت زیست محیطی است.

وی در خصوص اینکه بر این که توجه به محیط زیست باید دائمی بوده و قطعا برای شهر تهران که مدت هاست با معضل آلودگی هواو آلودگی های زیست محیطی ناشی از دپو زباله روبه رواست معطوف به یک روز نخواهد بود، افزود: این اقدام به جهت فرهنگسازی و جلب توجه عموم مردم برای تفکیک زباله از مبدأ و پاکسازی محیطی شهر از زباله انجام خواهد شد و بی تردید رفع این معضل با آموزش های مستمر در زمینه روش های حفاظت از محیط زیست و کاهش تولید زباله به همراه تقید عموم به اخلاق شهروندی میسر خواهد بود.

آبادیان تصریح کرد: در این طرح سازمان های مردم نهاد، اعضای شورایاری محله های منطقه ، داوطلبین مردمی دوستدار محیط زیست، اعضای گروه های دوام وکارکنان شهرداری منطقه 11 در طرح پاکسازی خیابان ولی عصر حضوردارند.

سرپرست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: این طرح به صورت هماهنگ در مناطق 1،2،6و11 در سرتاسر مسیر 25 کیلومتری خیابان ولی عصر (عج) روز پنجشنبه 21 اسفند از ساعت 9 صبح آغاز و دو طرف مسیر این خیابان از میدان راه آهن تا میدان تجریش پاکسازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: پاکسازی 5 کیلومتر از خیابان ولی عصر در محدوده منطقه 11 از میدان راه آهن آغاز و درچهارراه ولی عصر (عج) بوستان دانشجو با برگزاری آیین اختتامیه و جشنی پایان می یابد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...