نسخه چاپی

كاپیتان تیم ملی در صدر بهترین بازیكن جهان

عکس خبري -کاپيتان تيم ملي در صدر بهترين بازيکن جهان

میر سعید معروف ملی پوش ایرانی تیم زنیت كازان روسیه در نظر سنجی تارنمای ورلد واید جابز تاكنون با كسب 46درصد آراء در صدر بهترین والیبالیست سال 2014جهان قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، میر سعید معروف تا لحظه ارسال خبر(صبح روز شنبه) با کسب ۴۶درصد آرا و رای ۶۵۲هزار و ۲۱۴نفر وبا فاصله زیاد در صدر بهترین والیبالیست های جهان از نگاه مراجعه کنندگان به این سایت قرار گرفته است.

بعد ازمعروف، تیلو ساندر ازآمریکابا۱۲درصد آرا(۱۶۴۴۸۴رای)،ماریوش ویازلی از لهستان با ۱۰درصد آرا(۱۳۸۷۰۵رای) و گئورگی گروزر از آمریکا با ۷درصد آراء( ۹۵۱۴۲رای )قرار دارند.

رده های بعدی به ترتیب به ایوان زایتسف از ایتالیا با ۶درصد آرا(۹۰۷۶۳رای)، دیمیتری موسرسکی از روسیه با ۵ درصد ( ۷۱۷۵۷رای) ، موریلو اندس از برزیل با ۴درصد(۵۴۹۰۷) ، هکتور سوتو از پورتوریکو با ۴درصد(۵۳۴۹۹رای) ، زوتان سوکولوف از بلغاستان با ۴درصد( ۵۱۳۲۴رای) و الکساندر آتاناسیویچ از صربستان با ۳درصد( ۴۸۷۹۶رای) اختصاص دارد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year/ در این رای گیری شرکت کنند.

این رای گیری از بین شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۱۴انتخاب می شود.

سعید معروف متولد مهر ۱۳۶۴ در ارومیه با ۸۰ کیلوگرم وزن و ۱۸۹ سانتیمتر قد است که در سال ۱۳۸۰ وارد تیم نوجوانان و در سال ۸۴هم رسما عضو تیم ملی بزرگسالان (جانشین امیر حسینی) شد.

وی پیش از این در تیم شهرداری ارومیه بازی می کرد که امسال از این تیم جدا و راهی تیم والیبال زنیت کازان روسیه شد.

۱۳۹۴/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...