نسخه چاپی

حكومت آل سعود در حال فروپاشی است

سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پیش بینی می كنم كه داستان عربستان مثل كودتای یك هفته ای جماهیر شوروی است و حكومت آل سعود درحال فروپاشی است.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار اترک نیوز، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد توقف حمله نظامی عربستان به یمن گفت: این اقدام از همان ابتدا کار احمقانه ای بود و عربستان سرمست از قدرت عاریتی که امریکا و اسرائیل به او داده بودند دست به این اقدام زد.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد اینکه بینی عربستان به خاک مالیده می شود، افزود: عربستان با این حمله فهمید که قدرت منطقه نیست وشاخص های دیگری برای قدرت منطقه بودن لازم است.

وی گفت: عربستان با اعلام پایان بمباران سعی در حفظ آبروی خود دارد اما این پایان نشان از این دارد که مردم یمن و انصارالله لیاقت خود را در دفاع از کشور خویش به خوبی به عرصه ظهور رساندند.

وی تصریح کرد : در این جنگ 27 روزه مردم یمن نشان دادند که به شایستگی می توانند کشور خود را مدیریت کنند و از مرز های خود دفاع کنند.

جعفری در مورد تهدید اوباما نسب به ایران در مورد کمک به یمن گفت:امریکا توان چنین کاری غلط را ندارد و نمی تواندایران را تهدید کند.

وی تصریح کرد :ایران اعلام کرده است که نیروی مستقیم در یمن ندارد و اگر بخواهد به مردم مظلوم یمن کمک کند راه های زیادی برای این کار وجود دارد.

نماینده مردم بجنورد،گرمه و جاجرم ،راز و جرگلان ، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت : ملت ایران یار مظلومان است و برای کمک به مظلومان خود راه و روش های خود را دارد و می داند چگونه عمل کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خاطر نشان کرد: به کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد داده ام که گروهی پارلمانی به کشور یمن سفر کنیم و پیام تبریک و صلح و دوستی را برای این کشور ببریم.

۱۳۹۴/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...