نسخه چاپی

8 میلیارد مستمری برای دانش‌آموزان شین‌آبادی

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، گفت: مبلغ هشت میلیارد تومان در لایحه بودجه دولت برای مستمری سال ۹۴ دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آبادی به تصویب رسیده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، رسول خضری درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین‌آبادی،‌ اظهار کرد: درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) صورت می‌گیرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر تصریح کرد: مبلغ هشت میلیارد تومان برای تمامی دانش‌آموزان به عنوان مستمری سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی مصوب شد.

خضری ادامه داد: این مبلغ در لایحه بودجه در ردیف تامین اجتماعی به نام دانش‌آموزان شین‌آبادی که ۲۶ نفر هستند، اختصاص یافته است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر اظهار کرد: با والدین دانش‌آموزان شین‌آبادی در دفتر آقای نوبخت، سخنگوی دولت و معاون حقوقی ایشان ملاقاتی داشتیم تا مشکل این خانواده‌ها را که با بیمه ایران دارند، حل شود؛ هشت نفر از این دانش‌آموزان دیه کامل دریافت کرده‌اند و مابه‌التفاوت این دیه به مابقی دانش‌آموزان پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: در بحث مستمری مادام‌العمر هر سال ردیف بودجه‌ای مشخص می‌شود که برای سال ۹۴، هشت میلیارد تومان است و ما درخواست افزایش تا ۱۲ میلیارد تومان را دادیم اما به دلیل کمبود بودجه در دولت، با هشت میلیارد تومان موافقت شد.

۱۳۹۴/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...