نسخه چاپی

بحران آب در بوشهر

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به‌ دلیل بحران آب در استان بوشهر اگر درختی هم به دلیل كم‌آبی خشك شود مهم نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، کیقباد یاکیده ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار کرد: باید بحران آب به مردم به‌ طور جدی اعلام شود تا همه با هوشیاری کامل در این زمینه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: شرکت آب استان، وظیفه‌ای در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش مصرف بهینه آب ندارد و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه ورود کنند.

این مسئول بیان کرد: با وجود اینکه همواره یکی از مشوقان ایجاد فضای سبز در استان بوده‌ام، اما در شرایط فعلی اعلام می‌کنم که امسال آب نداریم و اگر درختی هم به‌دلیل کم‌آبی خشک شود، مهم نیست.

یاکیده با تأکید بر اینکه توزیع آب در همه مناطق با شرایط یکسانی نیست، افزود: باید درزمینهٔ آبیاری فضای سبز تمهیدات لازم در نظر گرفته‌ شده و مکان‌های غیرمجاز انشعابات آب نیز بسته شود.

مدیر شرکت برق شهرستان بوشهر نیز گفت: مطالبات اداره برق شهرستان بوشهر 88 میلیارد ریال بوده که 51 میلیارد آن مربوط به دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف است.

جهانگیر تل‌اشکی افزود: انشعابات متعدد غیرمجاز در سطح شهر به‌ویژه در نقاط جنوبی بوشهر دیده می‌شود که برخورد با آن‌ها ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: دلیل 30 درصد خاموشی‌های سال گذشته در سطح شهر بوشهر، درختان بوده‌اند که می‌طلبد مسئولان مرتبط در راستای از بین بردن مشکلات این بخش اقدام کنند.

تل‌اشکی اضافه کرد: در بخش کاهش تلفات به اعتبارت بالا نیاز بوده و تغییر کابل‌های هوایی به کابل‌های زمینی در دستور کار قرار دارد.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...