نسخه چاپی

مرگ 2 بازیگر در یك انفجار

السلمان در طول زندگی هنری خود تجربه كارگردانی هم داشته و از جمله آثاری كه وی كارگردانی كرده می‌توان به تئاترهای "یواش یواش" و "تك‌تیرانداز خیطان" اشاره كرد.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از روزنامه الوطن کویت، عبد‌الحمید یاسین الرفاعی، بازیگر کویتی نیز از جمله قربانیان حادثه تروریستی مسجد امام صادق در پایتخت کویت بود.

هم‌چنین در این حادثه تروریستی احمد سلمان، بازیگر و کارگردان کویتی که سابقه ایفای نقش در کارهای کمدی و درام متعددی را دارد جان خود را از دست داد.

احمد السلمان که سال 1962 در منطقه شرق کویت به دنیا آمد، در 20 سالگی به موسسه عالی هنرهای نمایشی این کشور پیوست و در همان سال اولین تئاتر خود را اجرا کرد. السلمان تا مدت‌ها در تئاتر مشغول به کار بود تا اینکه در سال 1988 با سریال "رنجش" وارد دنیای تلویزیون شد و پس از آن به فعالیت‌های خود در هر دو زمینه ادامه داد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به درویش، کریمو و ریحانه نام برد.

السلمان در طول زندگی هنری خود تجربه کارگردانی هم داشته و از جمله آثاری که وی کارگردانی کرده می‌توان به تئاترهای "یواش یواش" و "تک‌تیرانداز خیطان" اشاره کرد.

یاسین الرفاعی متولد اول ژانویه 1954 در کویت در سال 1979 در حالی که 25 سال داشت، وارد دنیای بازیگری شد و در بیش از 40 اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت که می‌توان به "دل‌های سرگشته"، "مشک و عنبر "، "خانه"، "زندگی ادامه دارد" و ... اشاره کرد.

برخی از فعالان کویتی نیز در شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن جاسم الخواجه، استاد روانشناسی دانشگاه کویت خبر دادند.

در حادثه تروریستی روز گذشته منطقه الصوابر کویت که حین ادای نماز جمعه رخ داد، 25 تن از جمله دو ایرانی شهید و بیش از 200 تن دیگر مجروح شدند.

۱۳۹۴/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...