نسخه چاپی

تمدید ثبت‌نام اینترنتی كتب درسی دانش‌آموزان

مدیر كل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی كتب درسی دانش‌آموزان دبستانی تهران و دانش‌آموزان پیش دانشگاهی سراسر كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، لیدا نیک‌روش مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تا ۱۵ مرداد ماه تمدید شد.
وی افزود: این زمان برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران و دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی سراسر کشور تمدید شده است.
نیک‌روش با اشاره به آمار ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی، خاطرنشان کرد: مطابق آخرین آمار استخراج شده، بیش از ۳۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مناطق ۱۹ گانه تهران و حدود ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی برای تهیه کتب درسی سال آینده ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از دلایل کم بودن آمار ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی مربوط به موضوع ثبت‌نام در مدارس و ثبت در سیستم سناد وزارت آموزش و پرورش بوده است که با توجه به اجرای این کار برای نخستین بار در کشور، شرایط و وضعیت خوبی را شاهد بوده‌ایم.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش که متولی تهیه و تولید کتب درسی دانش‌آموزان در کشور است ساز و کار جدیدی برای تهیه کتب درسی از سال تحصیلی آینده تدارک دیده است که این موضوع برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران و دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی سراسر کشور است؛ ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی برای دانش‌آموزان یاد شده از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...