نسخه چاپی

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته كنكور 94

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ شامل توضیحات و شرایط و ضوابط كلی پذیرش دانشجو و جداول مربوطه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ شامل توضیحات و شرایط و ضوابط كلی پذیرش دانشجو و جداول مربوطه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۴ می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش، دفترچه را دریافت کنند.

این دفترچه شامل جدول زیرگروه ها، ضرایب، ظرفیت و كدرشته های تحصیلی گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی است.

پیوست هایی از جمله جداول كارایی لازم اعضاء در رشته های مختلف تحصیل و شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای شركت در رشته های تحصیلی مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه ویژه فرهنگیان (مراكز تربیت معلم) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران از دیگر بخش های این دفترچه است.

جداول شهریه های دوره ها و دانشگا ه های مختلف، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، جداول نام واحدها و مراكز دانشگا ه های پیام نور و شهرستان های تحت پوشش هر مركز یا واحد به همراه فرم پیش نویس انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در دفترچه درج شده است.

دفترچه انتخاب رشته گروه های ریاضی و انسانی اکنون قابل دسترسی است و دفترچه انتخاب رشته گروه تجربی از ساعت ۱۴ و گروه های زبان و هنر از ساعت ۱۸ قابل دسترسی خواهد بود.

انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۴ در روزهای ۵ تا ۱۰ مردادماه انجام می گیرد.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...