نسخه چاپی

احراز تخلف زمین خواری مدیران پدیده شاندیز

مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع‌طبیعی اعلام كرد: مجموعه مدیران در كمیته بررسی طرح پدیده شاندیز نسبت به احراز تخلف مدیران در این پروژه اتفاق نظر دارند.

به گزارش نما به نقل از میزان، حسین معصوم با اعلام برگزاری جلسه‌ای در ساختمان وزارت كشور با موضوع پیگیری پدیده شاندیز و تخلفات صورت گرفته در آن گفت: شنبه سوم مردادماه در سلسله نشست‌های كمیته بررسی پدیده شاندیز جلسه‌ای با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر كشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، مقامات استان خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی و پیروز حناچی دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی پیرامون پدیده شاندیز در محل وزارت كشور برگزار شد كه با توجه به جلسات پیشین قرار است هفته آینده با اعلام رسمی آخرین تصمیمات این كمیته اطلاع‌رسانی شود.

مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی افزود: نحوه ارایه كار مدیران شركت پدیده شاندیز به گونه‌ای بود كه با مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی مغایرت داشت و تمامی مدیران در كمیته بررسی طرح پدیده شاندیز نسبت به احراز تخلف مدیران این طرح اتفاق‌نظر دارند.

معصوم گفت: تخلف مدیران پدیده در این پروژه و در استان خراسان رضوی احراز شده است و با تمهیدات دولتی به زودی متخلفان مجازات می‌شوند. هدف ما در این پرونده، رساندن مردم به حقوق خود و اجرای كامل قوانین است.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...