نسخه چاپی

۱۶ حزب یمنی به رهبر انصارالله برای انتخاب گزینه‌های استراتژیك اختیار تام دادند

احزاب و تشكل‌های سیاسی یمن به «سید عبدالملك الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن اختیار تام دادند تا گزینه‌های خود را برای مقابله با تجاوزگری سعودی اجرا كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، 16حزب و تشکل سیاسی یمنی با امضای سندی، همکاری خود را با ارتش و کمیته های مردمی این کشور برای مقابله با تجاوزگری های سعودی اعلام کردند.

این احزاب ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه ها و گزینه های رهبر جنبش انصارالله یمن برای مقابله با تجاوزگری سعودی، به عبدالملک الحوثی برای به کارگرفتن گزینه هایش در پاسخ به جنایت های سعودی- آمریکایی علیه یمن، اختیار تام دادند.

به گزارش العالم، عربستان با همراهی 9 کشور عربی و حمایت آمریکا از ششم فروردین گذشته تجاوز هوایی و دریایی به یمن را با هدف بازگرداندن حکومت به منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد و 90 درصد تاسیسات زیربنایی و خدماتی، بیمارستان ها و منازل، فرودگاه ها و مدارس یمن را هدف بمباران جنگنده های خود قرار داد، اما تاکنون به هیچیک از اهدافش نرسیده است.

در جریان این تجاوزها تاکنون افزون بر چهار هزار و 200 یمنی که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند، کشته ، بیش از ده هزار نفر مجروح و صدها هزار نفر نیز آواره شده اند.

عربستان از یکشنبه شب و همزمان با سفر تعطیلات تابستانه ملک سلمان در راس هیاتی هزار نفره به سواحل فرانسه، آتش بسی پنج روزه را در یمن اعلام کرد.

۱۳۹۴/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...