نسخه چاپی

ژاپن؛ نالایق‌ترین فینالیست آسیا

عکس خبري -ژاپن؛ نالايق‌ترين فيناليست آسيا

حریف امروز ایران در فینال قهرمانی آسیا تنها تیمی است كه با 3 شكست توانسته پا به فینال بگذارد و تیم هایی چون چین با یك شكست در مجموع مسابقات به دیدار رده بندی رفته است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، عصر امروز دیدار فینال قهرمانی والیبال آسیا برگزار خواهد شد و دو تیم والیبال ب ایران و ژاپن رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. در بین 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات ژاپن ضعیف ترین عملکرد را در بین سایر تیم ها داشت و تا قبل از این مرحله از مسابقات از 5 بازی خود 3 نتیجه را به رقبا واگذار کرده بود و تا حذف از مسابقات فاصله چندانی نداشت اما با دو برد حساس مقابل کره جنوبی و قطر توانست خود را به فینال برساند.

اما از طرفی دیگر تیم هایی چون استرالیا و قطر با دو شکست نتوانست به این مرحله از مسابقات راه پیدا کنند و از همه ناعادلانه تر چین با یک شکست باید برای مدال برنز بجنگد. در بین 4 تیم حاضر کمترین شانس برای ژاپن قائل می شد که پا به فینال بگذارد و از همان ابتدا تمام پیش بینی ها این طور بود که ایران و چین فینال را برگزار خواهند کرد اما باخت شاگردان پیمان اکبری مقابل کره جنوبی تمام معادلات را برهم زد تا دو تیم مدعی در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر بروند تا چین لایق و با کیفیت از حضور در فینال بازماند و ژاپن 3 بازی خود را در این دیدار مهم ببیند.

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...