نسخه چاپی

فوتبالیست های دختر ژاپن قهرمان شد

پرونده هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۹ سال قهرمانی آسیا در حالی بسته شد كه ژاپنی‌ها برای چهارمین بار جام قهرمانی را از آن خود كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ژاپنی‌ها در فینالی حساس و پس از 120 دقیقه مبارزه فاتح هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا شدند. در فینال این رقابت‌ها دو تیم ژاپن و کره شمالی روبروی هم قرار گرفتند. دروازه دو تیم با توجه به درخشش دروازه بان‌ها 120 دقیقه بسته ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در این نبرد ژاپنی‌ها باتوجه به تجربه بالای بازیکنان خود توانستند هر 4 پنالتی خود را به گل تبدیل و برای چهارمین بار جام قهرمانی را از آن خود کنند.
تیم دختران کره شمالی که در مرحله گروهی تیم ملی دختران ایران را 9 بر صفر شکست داده بود در این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
پس از پایان این مسابقات" کوبایاشی" مهاجم 18 ساله تیم ملی ژاپن به عنوان باارزش‌ترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد. این بازیکن در 3 بازی 4 گل را برای ژاپن به ثمر رساند. جایزه بازی جوانمردانه نیز به تیم ژاپن قهرمان این دوره از رقابت‌ها رسید که در 5 مسابقه یک کارت زرد هم دریافت نکرد.
با پایان رقابت‌های فوتبال دختران زیر 19 سال آسیا چهره سه تیم صعود کننده به رقابت‌های قهرمانی جهان زیر 20 سال دختران مشخص شد. دو تیم کره شمالی و ژاپن به همراه تیم کره جنوبی که با شکست تیم چین میزبان این مسابقات عنوان سومی را به دست آورد به رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی "پاپوآ گینه نو "راه پیدا کردند.
تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران نیز برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد که با دو تیم نایب قهرمان و تیم سوم این مسابقات همگروه بود و شکست سنگینی را مقابل این تیم‌ها متحمل شد.

۱۳۹۴/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...