نسخه چاپی

دستگیری ۱۱ نفر از هواداران آشوبگر بوسیله پلیس مالزی

در بازی شب گذشته تیم ملی عربستان مقابل مالزی در پی آشوب هواداران پلیس ۱۱ نفر را دستگیر كرد.

 به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی عربستان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی مالزی رفته بود.
در دقایق آخر که بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم ملی عربستان در جریان بود به دلیل اینکه هواداران تیم ملی مالزی مواد محترقه را به داخل زمین بازی انداختند، بازی قبل از اتمام وقت قانونی اش به دلیل آشوب هواداران به پایان رسید.
نیروهای امنیتی امروز اعلام کردند که در پی این آشوب هواداران، ۱۱ نفر را دستگیر کردند.
مسئولی از نیروهای امنیتی اعلام کرد: تحقیقات برای پیدا کردن بقیه آشوبگران که منجر به زخمی شدن برخی از هواداران تیم ملی عربستان و پایان بازی قبل از وقت قانونی اش شود، ادامه دارد.
وزیر ورزش مالزی در پی این اتفاق از فدراسیون فوتبال مالزی انتقاد کرد و گفت: فدراسیون فوتبال کنترل اوضاع را در ورزشگاه از دست داد و این قابل قبول نیست. پرتاب مواد متحرقه به داخل زمین بازی از سوی هواداران کار اشتباهی بود اما هر دو طرف در شب گذشته مقصر بودند.
این جریان زمانی اتفاق افتاد که تیم ملی مالزی در ابتدا یک بر صفر از تیم ملی عربستان جلو افتاد و سپس بازیکنان عربستان گل تساوی را به ثمر رساندند و در دقائق آخر بازی تیم ملی عربستان گل پیروز را به ثمر رساند که در این زمان تماشاگران شروع به آشوب کردند و مواد محترقه را به داخل زمین انداختند که در پی این اتفاق بازیکنان و مربیان سریعا زمین را ترک و به رختکن رفتند و بازی هم با نتیجه ۲ بر۱ به نفع عربستان به اتمام رسید.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...