نسخه چاپی

تیم ایران ست نخست را به ایتالیا واگذار كرد

تیم ملی والیبال ایران جدال حساس خود برابر ایتالیا در جام جهانی را آغاز كرده است كه ست نخست آن با برتری ایتالیا همراه شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در مرحله دوم رقابتهای جام جهانی ژاپن از ساعت ۱۰:۴۰ امروز چهارشنبه در شهر اوزاکا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ست نخست این بازی را تیم ایتالیا با برتری ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید.

در ست نخست این بازی اسلوبودان کواچ سرمربی تیم کشورمان از سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. در آنسوی میدان تیم ایتالیا هم با ترکیب سیمونه جیانلی، ایوان زایتسف، فیلیپو لانزا، سیمونه بوتی، متئو پیانو، خوانتورنا و ماسیمو کولاچی (لیبرو) به میدان رفت.

ایتالیا از همان امتیاز نخست ست اول سعی کرد دریافت کننده‌های ایران را تحت فشار قرار دهد. بعد از برتری ۳ بر یک این تیم، خوانتورنای کوبایی الاصل به خط سرویس زد و امتیازات متوالی کسب کرد تا وقت نخست استراحت فنی با برتری ۸ بر ۳ ایران همراه شود. ایتالیا که در دفاع روی تور نیز خوب کار می‌کرد در ادامه تلاش کرد فاصله ای که از ابتدای بازی ایجاد کرده بود را حفظ کند و در وقت دوم استراحت فنی هم ۱۶ بر ۱۱ این برتری را به ثبت رساند.

ایتالیا بازی خوب خود در دفاع روی تور را تداوم بخشید و ۱۹ بر ۱۴ پیشی گرفت که کواچ تقاضای تایم اوت کرد. دو سرویس خوب از قائمی امتیازات ۲۱ بر ۱۹ را روی تابلو ثبت کرد تا ایتالیا احساس خطر کند. با تغییر سرویس به سود حریف، ایوان زایتسف با دو سرویس عالی خود ایتالیا را ۲۴ بر ۱۹ پیش انداخت و در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۹ به سود ایتالیا پایان یافت.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...