نسخه چاپی

شكارچی بازهای شكاری شكار شد

مدیركل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: عوامل یگان حفاظت شهرستان چابهار با همراهی پرسنل یگان حفاظت استان موفق به دستگیری متخلف زنده‌گیری بازهای شكاری شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: عوامل یگان حفاظت شهرستان چابهار با همراهی پرسنل یگان حفاظت استان موفق به دستگیری متخلف زنده‌گیری بازهای شکاری شدند.

سعید محمودی اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد ویژه فصل بازگیری و تشدید گشت و کنترل‌های یگان حفاظت استان برای مبارزه با زنده‌گیری و قاچاق بازهای شکاری پرسنل یگان حفاظت موفق شدند متخلفی را که اقدام به ساخت کوخه زنده‌گیری پرندگان شکاری در محدوده کوه‌های تیس کرده بود را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات مورد نیاز از متهم و شناسایی موقعیت وی محل حضورش مورد کنترل و حفاظت پرسنل حفاظت از محیط زیست قرار گرفت و عوامل موفق شدند شکارچی متخلف را پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: با شکار شکارچی متخلف بازهای شکاری در بررسی‌های به‌عمل آمده تعداد سه بهله دلیجه به همراه چهار قطعه پرنده از نوع کبوتر و بلدرچین از آنها کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان گفت: پرونده متخلفان پس از تکمیل ادله و مستندات موجود جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان چابهار شد.

۱۳۹۴/۸/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...