نسخه چاپی

آمادگی اعزام 50 تیم پزشكی و درمانی به ایلام

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشكی از آمادگی اعزام 50 تیم پزشكی درمانی به مناطق حادثه دیده ایلام به دلیل سیلاب روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش نما؛ روح‌الله قائد امینی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با مجموعه اقدامات و تمهیدات پیش‌بینی شده بسیج جامعه پزشکی برای مردم آسیب‌دیده ایلام به دلیل سیلاب و آبگرفتگی، اظهار داشت: اعضای بسیج جامعه پزشکی ایلام تیم‌های اضطراری را از زمان وقوع بارندگی‌های شدید تشکیل داده و جهت ارائه خدمات امدادی و درمانی فعالیت گسترده‌ای داشته‌است.

وی افزود: تاکنون خدمات لازم به حادثه‌دیدگان ارائه شده ولی با این وجود تیم‌های اضطراری در استان‌های کرمانشاه، خوزستان و کردستان به حالت آماده‌باش درآمده که در صورت نیاز به استان ایلام اعزام شود.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی بیان داشت:‌ 50 تیم پزشکی درمانی شامل متخصصین اطفال، داخلی، جراحی و زنان همچنین پزشکان عمومی و پرستاران آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی به مردم ایلام را دارند.

امینی در پایان با اشاره به اینکه هر تیم پزشکی درمانی شامل 10 متخصص، پزشک عمومی و پرستار است، خاطر نشان کرد: تمامی تجهیزات لازم جهت ارائه خدمات پزشکی، درمانی و امدادی به حادثه‌دیدگان سیلاب ایلام پیش‌بینی شده است.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...