نسخه چاپی

تجمع طلبكاران پدیده شاندیز مقابل صدا و سیما

عکس خبري -تجمع طلبکاران پديده شانديز مقابل صدا و سيما

برخی از مالباختگان پدیده امروز در مقابل صدا و سیما جمع شدند تا در اعتراض به تبلیغات این شركت در رسانه ملی از مسئولان صدا و سیما بخواهند اخبار مشكلات آنان را پخش كنند.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، خبر خوب تعیین تکلیف طلبکاران موسسه مالی و اعتباری میزان، باعث شده جان تازه ای در رگ های افسرده طلبکاران شرکت پدیده شاندیز دمیده شود.
آنها که چندی بود اقدامات اعتراضی خود را به کنار گذاشته بودند، امروز در مقابل صدا و سیما جمع شدند تا در اعتراض به تبلیغات شرکت پدیده شاندیز از رسانه ملی، از پخش پیامهای بازرگانی این رسانه که عامل فریب مردم خوانده اند، شکیت کنند.
تصاویری که از این تجمع در شبکه های اجتماعی مربوط به مالباختگان پدیده منتشر شده نشان می دهد مالباختگان، شعارهایی درباره تقصیر صدا وسیما در جذب مردم به سرمایه گذاری در این شرکت رابین خود داشتند.
آنها در یکی از کاغذهایی که در دست داشتند، نوشته بودند: رسانه ملی با تبلیغات و مسئولان با حضورشان در پدیده مردم را فریب دادند.
پیش از این، پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با حضور در دفتر پدیده شاندیز و عکس یادگاری گرفتن با محسن پهلوان، مدیرعامل و صاحل ۸۰ درصد از سهام شرکت پدیده شاندیز، حمایت خود را از این شرکت نشان داده بود و به نظر می رسد یکی از کسانی که حضورشان در پدیده باعث شده مالباختگان اعتراض کنند، او باشد.
آنها طوماری خطاب به دفتر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه با امضاهای فراوان و به طول چندین متر تهیه کرده اند که قرار شد نمایندگان مالباختگان اینها را تحویل دهند. هنوز تکلیف قیمت سهام این شرکت مشخص نیست.

۱۳۹۴/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...