نسخه چاپی

زائرانی كه گذرنامه ندارند به مرزها مراجعه نكنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از زائران اربعین حسینی خواست به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه كرده و در صورت نداشتن گذرنامه به مرزها مراجعه نكنند.

به گزارش نما، سرهنگ سیدرحمان موسوی از هموطنانی که قصد حضور در کنگره عظیم اربعین در کشور عراق را دارند، خواست تا توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از حمل و جابه‌جایی اشیاء قیمتی و با ارزش از جمله طلا به خصوص توسط بانوان در این سفر معنوی خودداری کنند.
وی به زائران اربعین توصیه کرد که به منظور حفاظت از مدارک خود و پیشگیری از مفقود شدن آنها، از همراه داشتن مدارک غیرضروری خودداری کنند، ضمن این‌که زائران، اسناد و مدارک خود را به افراد ناشناس و غیرمطمئن واگذار نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به این‌که در این فصل از سال احتمال بارش باران و سرد شدن هوا متصور است، افزود: زائران اربعین حتما لباس گرم و کافی همراه خود داشته باشند، ضمن این‌که از همراه بردن کودکان و افراد سالخورده و ناتوان در مراسم پیاده‌روی اربعین به جهت ناتوانی این افراد و مشکلات بعدی، خودداری کنند.

موسوی با اشاره به راه‌اندازی چند پارکینگ بزرگ برای خودروهای زائران گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند خودروهای شخصی خود را در پارکینگ‌های تعیین شده، پارک کرده و با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تا مرزهای "شلمچه" و "چذابه" تردد کنند.

وی با اشاره به این‌که زوار، زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی اربعین موکول نکنند، عنوان کرد: در این صورت انتقال و جابه‌جایی آنان به مقاصد نهایی با مشکل و اختلال و کندی مواجه می‌شود، ضمن این‌که بهتر است زوار اربعین در هنگام بازگشت از این سفر معنوی از خودروها و اتوبوس‌های تعیین شده جهت تردد استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر این‌که همه زائران باید گذرنامه داشته باشند، گفت: در اربعین امسال، خروج از مرز تنها با گذرنامه معتبر که شش ماه اعتبار داشته باشد امکان‌پذیر است و افرادی که گذرنامه ندارند، به مرز مراجعه نکنند.

۱۳۹۴/۸/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...