نسخه چاپی

بازداشت دارنده كارت پایان خدمت جعلی هنگام درخواست گذرنامه

عکس خبري -بازداشت دارنده کارت پايان خدمت جعلي هنگام درخواست گذرنامه

با هوشیاری ماموران معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران یكی دیگر از متقاضیان صدور گذرنامه تهران كه سعی داشت با كارت جعلی پایان خدمت كفالت، گذرنامه بگیرد؛ دستگیر شد.

به گزارش نما ،فردی برای پیگیری گذرنامه خود به معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خیابان شهید مطهری مراجعه و خواستار تمدید گذرنامه شد.
وی با اشاره اینکه بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، این فرد در سال ۱۳۸۴ با ارائه کارت پایان خدمت جعلی گذرنامه دریافت کرده است، افزود: با مشخص شد جعلی بودن کارت پایان خدمت وی، گذرنامه وی توقیف شد.
متهم که مدعی بود از جعلی بودن کارت پایان خدمتش بی خبر است، در نهایت در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، در سال ۸۴ با پرداخت ۳۰ میلیون ریال پول نقد به فردی که از طریق دوستانش با وی آشنا شده بود و در زمینه جعل اسناد دولتی فعالیت داشت، کارت پایان خدمت جعلی گرفته است و در همان سال موفق به اخذ گذرنامه شده است.
در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۳۰ تهران معرفی شد.
بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیر جاعل کارت پایان خدمت ادامه دارد.
است، مسافرت با گذرنامه جعلی علاوه بر اینکه در کشور مقصد پیگیرد قانونی دارد، موجب سیر مراحل قضائی در کشور ایران نیز خواهد شد که در این مسیر، مسافران علاوه بر تحمل کردن خسارت‌های مادی، دچار آسیب‌های روحی و روانی خواهند شد.
خبر فوری

۱۳۹۹/۷/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...