نسخه چاپی

مشكلی كه كفاشیان و كروش سر آن بحث دارند

رییس فدراسیون با مرخصی كه كارلوس كروش درخواست كرده مشكل دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد و در این جلسه اعضای رو به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفتند که «شما مامور مذاکره با کروش هستید و هر چه بگوئید ما می پذیریم.»
علی کفاشیان و کارلوس کروش سرمربی تیم ملی امروز پای میز مذاکره می نشینند تا برای قطع یا ادامه همکاری با هم مذاکره کنند. شب گذشته آخرین خبرها از فدراسیون فوتبال حکایت از آن داشت که احتمال ادامه همکاری دو طرف 50-50 است. همانطور که دیروز خبر دادیم، مشکل اصلی کروش و کفاشیان در حال حاضر مرخصی است. سرمربی تیم ملی از درخواست سه ماه مرخصی به دو ماه مرخصی رسیده و از کفاشیان خواسته تا با آن موافقت کند. کروش تاکید کرده اگر با این مرخصی موافقت نشود، علاقه ای به ادامه همکاری ندارد و از سوی دیگر، کفاشیان تاکید کرده: «من اگر به کروش دو ماه مرخصی بدهم، آنوقت جواب مردم و رسانه ها و مسئولان را چه بدهم؟»
نکته اینجاست که دستمزد کارلوس کروش در دو ماه نزدیک به 900 میلیون تومان است. کفاشیان می گوید در یک صورت با مرخصی او موافقت می کند: «اگر بگوید پول این قرارداد را از دستمزدم کم کن.» اما بعید است کروش با چنین موضوعی موافقت کند. کفاشیان امروز در جلسه با کروش در این باره به بحث و گفت و گو می نشیند و ته دلش گویا علاقه ای به این همکاری ندارد. کفاشیان گفته: «اگر بپذیرد که دو ماه نرود و یا اینکه قبول کند آن دو ماه از قراردادش کم شود، اشکالی ندارد. دوباره همکاری می کنیم ولی اگر موافقت نکرد، بعید است ادامه همکاری بدهیم.» در این صورت گزینه های ایرانی روی میز کفاشیان قرار می گیرد؛ او که می گوید پول ندارد.

۱۳۹۴/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...