نسخه چاپی

دستگیری باند 3نفره كف زنی از مسافران خارجی در مشهد

به گزارش نما - ایران نوشت:زن 48 ساله‌ای به نام مریم با همدستی پسر 22 ساله‌ای به نام مهدی و مردی 60 ساله با نام مراد به اجرای دسیسه مکارانه در خیابان‌ها و مناطق تفریحی شهر مشهد اقدام می‌کردند.


از چندی پیش پلیس مشهد در جریان کف‌زنی‌های دزدان تردست قرار گرفت که به کمین توریست‌های خارجی نشسته و با طرح دوستی و ادعاهای عجیبی در برابر دیدگان وی پول‌هایش را به سرقت می‌بردند.
ریاست این باند برعهده مریم بود و این زن و نوچه‌هایش آخرین بار با شناسایی یک تبعه خارجی نزد وی رفته و با ابراز صمیمیت ادعا کردند قصد سفر به کشور او را دارند و می‌خواهند با اسکناس‌های آنجا آشنا شوند.
مسافر 65 ساله که با چهره مهربان این 3 عضو باند روبه‌رو بود و تصور می‌کرد با یک خانواده خونگرم مواجه است در خودروی سواری آنها، بسته اسکناس خارجی کشورش را به مرد داد و مرد کف زن که وسوسه شده بود همه پول‌هایش را به سرقت برد و پا روی پدال گاز گذاشت تا فرار کند. مرد توریست که می‌دید 450 هزار دینار وی مورد دستبرد قرار گرفته است با داد و فریاد کمک خواست و همزمان پسرجوانی خواست دزد را فراری دهد. رهگذران که می‌دیدند توریست خارجی در دام باند تبهکاری افتاده است دست به کار شدند و اجازه ندادند دزدان فرار کنند.
فرمانده پلیس خراسان رضوی در این باره گفت: با درخواست کمک مرد خارجی شاهدان صحنه سرقت بلافاصله وارد عمل شدند و همین کافی بود تا دزدان ناکام بمانند.
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم افزود: مریم با دیدن این صحنه و برای فراری دادن دو همدستش با سر و صدا ادعا کرده بود شوهرش بیماری قلبی دارد و باید هر چه سریع‌تر او را به بیمارستان برسانند اما مردم گمراه نشده و سد راه فرار دزدان شدند و موضوع را سریع به پلیس 110 اعلام کردند. وی گفت:‌ مأموران کلانتری طرق مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و اعضای باند حرفه‌ای را دستگیر کردند.
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم تصریح کرد: تحقیقات گسترده‌ از این کش‌روزنان حرفه‌ای با توجه به گزارش چند سرقت مشابه برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...