نسخه چاپی

ضعف و قدرت تیم ملی تنیس ایران در تركیه

سرمربی تیم ملی تنیس كشورمان گفت: بعضی غرض‌ورزانه عملكرد ما را قضاوت می كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سعید احمدوند، در خصوص رقابت‌های فیوچرز ترکیه بیان کرد: تیم ملی تنیس ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات دیویس کاپ و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم راهی مسابقات شد و ملی پوشان نیز عملکرد رضایت بخشی در این رقابتها داشتند.

وی ادامه داد: پس از بازگشت از ترکیه مطالبی در برخی رسانه ها مطرح شد که تیم ملی در ترکیه دستاوردی نداشت، الان می فهمم کی روش چه می‌کشد و متاسفم برای کسانی که غرض‌ورزانه مطالبی را انتشار می دهند.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره عملکرد تنیسورها افزود: شاهین خالدان با توجه به تجربه بین‌المللی که دار در این چند هفته بسیار خوب بازی کرد در هفته اول نفر 500 جهان را برد و در هفته دوم با توجه به اینکه از جدول مقدماتی بازی ها را آغاز کرد بسیار خسته شده بود.

محسن حسین زاده از نظر سطح تنیس خود را از سایرین جدا کرده است و بازی خود را در انفرادی به فینالیست بازی ها واگذار کرد.

وی درباره عملکرد ضعیف انوشا شاهقلی گفت: در مجموع از عملکرد شاهقلی راضی نیستم اما هنوز در بازی تیمی یک مهره قابل اتکا و امید اول من خواهد بود.شاهقلی اگر می خواهد موثر بازی کند باید از نظر بدنی بهتر شود شاید سال آینده آخرین دیویس کاپ شاهقلی در تیم ملی باشد.

احمدوند اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی در این بازی ها متوجه شد روی بحث های روحی و روانی حسین زاده باید بیشتر کار کرد چرا که در بعضی موارد بازی از کنترل وی خارج می شد.شاهقلی پس از 80 بازی در دیوس کاپ مشکلات زیادی در بازی دارد.

سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: از بعضی رسانه‌ها می خواهم با شناخت کامل در مورد تنیس مطلب بزنند و از صحبت‌های غرض‌ورزانه در مورد این رشته خودداری کنند.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...