نسخه چاپی

مرگ دلخراش مرد ایرانی در ژاپن

مرد ایرانی در جریان نزاع شبانه در یكی از شهرهای ژاپن به قتل رسید.

به گزارش نما به نقل از جام‌ جم، روز گذشته زن و مردی میانسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی از قتل پسر 28 ساله‌شان در ژاپن خبر داده و خواستار دستگیری عاملان این جنایت شدند.



مرد میانسال در مورد نحوه قتل فرزندش گفت: پسرم مهرداد شش سال قبل برای کار به صورت قانونی به ژاپن رفت. او چند ماه بعد به ایران بازگشت و مدعی شد در یک نمایشگاه خودرو در شهر ناگویا کار پیدا کرده است. او از شغلش رضایت داشت. مهرداد چند ماه بعد که به ایران آمد ادعا کرد از دختر صاحبکارش خوشش آمده و قصد ازدواج با او را دارد. ما که رسم و رسومات ازدواج در آنجا را می‌دانستیم، ابتدا مخالفت کردیم، اما مهرداد مدعی شد همسرش حاضر است مسلمان شود و بعد با او ازدواج کند. دختر مورد علاقه مهرداد همراه پدرش به ایران آمدند و پس از این‌که همسرش مسلمان شد، ازدواج کرده و به ژاپن رفتند.



وی اضافه کرد: سه سال قبل نوه‌ام به‌دنیا آمد. در این مدت پسرم از زندگی‌اش راضی بود و همراه پدرزنش کار و کاسبی خوبی راه انداخته بود. در این مدت با مهرداد، همسرش و نوه‌ام پدرام در تماس بودیم. یکشنبه صبح عروسم تماس گرفت. او مثل همیشه نبود و هراسان بود. از لحن صدایش فهمیدم اتفاق ناگواری رخ داده است. بعد از آرام کردنش از او خواستم ماجرا را برایم تعریف کند که او در حالی که به‌شدت گریه می‌کرد از قتل مهرداد خبر داد. او گفت، شامگاه شنبه وقتی پسرم در حال رفتن به خانه بوده، چند ایرانی جلوی او را گرفته و مهرداد را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند. وقتی تلویزیون ژاپن را تماشا کردیم اخبار آنجا نیز خبر قتل مهرداد را اعلام کرد. ما تقاضای شناسایی و دستگیری قاتل مهرداد را داریم.



با اظهارات پدر مقتول و تائید قتل پسر 26 ساله، سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، پرونده را برای رسیدگی به اداره قتل پلیس آگاهی ارجاع کرد تا موضوع از طریق پلیس بین‌الملل پیگیری شود.

۱۳۹۴/۱۰/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...